Sport1 Banner

לקראת מעבר לחו"ל? למקין לא ייצא עם הפועל ת"א למחנה האימונים

ההנהלה והצוות המקצועי אישרו לבלם לא להמריא, כאשר אחת מהקבוצות המעוניינות בו צפויה להפעיל את סעיף השחרור בסך 850 אלך יורו. האדומים עשויים להעניק ללאיוס חוזה חדש על חשבון חיזוק נוסף להתקפה, ומבינים מה דרוש כדי להשאירו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב היו שבעי רצון ממשחק הראווה נגד לגאנס שהסתיים בניצחון 0:1 אמש (שבת), מארגון המשחק לכבוד חגיגות 100 שנה למועדון ומהחיבור עם הקהל, אך יודעים היטב כי החיבור האמיתי יגיע אך ורק אם המועדון יעמיד קבוצה טובה לעונה הקרובה.

המועדון בישר היום כי בלם הקבוצה סתיו למקין לא ימריא מחר עם חבריו לקבוצה למחנה האימונים, זאת באישור הצוות המקצועי והנהלת המועדון. במועדון המתינו להבהרות מלמקין ונציגיו, והשחקן צפוי לעבור בקרוב לחו"ל כאשר אחת מהמעוניינות בשירותיו תשלם את סעיף השחרור שלו בסך 850 אלף יורו. האדומים רוצים לצרף בלם זר שישלים את מרכז ההגנה. כזכור, למקין עבר קיץ עמוס ומוצלח במיוחד שכלל הגעה לחצי הגמר גם עם נבחרת הנוער במונדיאליטו וגם עם הנבחרת הצעירה ביורו עד גיל 21.

מימין לשמאל: מייקל מינצברג, דייויד מינצברג, איתי בונה, חן סול, הפועל תל אביב
יעשו הכל כדי להשאיר את לאיוס. ראשי הפועל תל אביב | דני מרון

עוד על הפועל תל אביב

הפועל תל אביב ערכה טקס הוקרה לעשרות שחקני עבר. דה סילבה: "חלום" ולקאניס: "היה ערב חגיגי, אבל מבחינתנו זה היה משחק לכל דבר" מינצברג: "רוצים שחקנים בקליבר של רודריגס ואלטמן, לא שחקנים בינוניים"

בנוגע להישאם לאיוס, האדומים מבהירים כי יעשו הכל על מנת שיישאר, אך האפשרות היחידה לעשות זאת היא חוזה חדש וסעיף שחרור ריאלי. הסכם חדש עם לאיוס, שיכלול שכר בסדר גודל של בין 180 ל-200 אלף דולר לעונה, עשוי להיות על חשבון שחקן רכש נוסף לחלק הקדמי. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "אולי לא ראו את זה במספרים, אבל מה שיש ללאיוס אין לאף שחקן אצלנו בחלק הקדמי, יכולת אישית שעושה את ההבדל, נקווה מאוד שיישאר".

אנשי הפועל תל אביב הופתעו מהמעבר הצפוי של אור דדיה לאברדין ושמו של אבישי כהן עלה כאלטרנטיבה לעמדה, אבל בשלב זה מעדיפים במועדון לחפש שחקן זר לעמדת המגן הימני.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי