Sport1 Banner

עומס חום: הפועל תל אביב ניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים בטדי

לאחר השריפה במתחם האימונים, האדומים חגגו בתום משחק סוער. איליץ' כבש ראשון (15), קנצפולסקי הורחק באדום מוזר (45+3) ואספרייה איזן במספרת (ר45+6), אבל אוז'בולט (82) ולאיוס (93). הצהובים-שחורים הסתבכו במירוץ לפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

בסופו של יום שהתחיל עם השריפה במתחם חודורוב והחשד להצתה, הפועל תל אביב רשמה את אחד הניצחונות החשובים ביותר שלה העונה. האדומים הכניעו 1:3 את בית"ר ירושלים ו-21,000 האוהדים שלה באצטדיון טדי הערב (ראשון) והשיגו על המגרש נחמה מהאירועים המצערים שקרו מחוצה לו. הקבוצה של חיים סילבס פתחה פער של 6 נקודות מהקו האדום ועל הדרך פגעה בסיכוייה של היריבה הגדולה להעפיל לפלייאוף העליון, שכן הצהובים-שחורים לא יהיו תלויים בעצמם במחזור הסיום של העונה הסדירה.

המשחק נפתח טוב מבחינת הפועל תל אביב, לא לפני שאוהדיה השליכו עשרות אבוקות ולא אפשרו לשחק בשש הדקות הראשונות. הרוויה איליץ', שבישל מול אשדוד במחזור הקודם, ניצל מסירה של יהב גורפינקל כדי לכבוש את שער הבכורה שלו בקבוצה. אלא שהחלטה מפוקפקת של השופט יגאל פריד, שהרחיק את אל ים קנצפולסקי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי עבירה של הקשר על תמיר עדי, סיבכה את האדומים שמיד ספגו ממספרת אדירה של דנילו אספרייה עוד לפני ההפסקה.

יוסי אבוקסיס שלח למגרש את בר כהן והמארחת ניסתה לנצל את היתרון המספרי כדי להשלים את המהפך במחצית השנייה, אבל נענשה על הפקרת החלק האחורי כשאלן אוז'בולט החזיר את היתרון לאורחת. הישאם לאיוס סגר עניין במהלך מצוין בתוספת הזמן, והפועל תל אביב השלימה דאבל עונתי על בית"ר ירושלים עונה שנייה ברציפות – הפעם הקודמת שזה קרה הייתה לפני 20 שנה.

אמיליוס זובאס שוער הפועל תל אביב
ניצחון גדול ביום קשה במיוחד. הפועל תל אביב חוגגת | דני מרון
יון ניקולאסקו, אוראל דגני שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
בית"ר ירושלים התרחקה מהפלייאוף העליון. ניקולאסקו ודגני | דני מרון

בית"ר, שסופרת כבר 10 מפגשים רצופים ללא ניצחון על הפועל תל אביב בכל המסגרות, תצטרך לנצח את בני סכנין בחוץ במשחק טעון נוסף במחזור הבא, ותזדקק גם למעידה של מ.ס. אשדוד אצל מכבי נתניה כדי להיות בשישייה הראשונה.

במחצית המשחק קיימה בית"ר טקס לזכרם של אוהדי הקבוצה רפאל אליהו ז"ל ויגל יעקב יניב ז"ל, ויתר הנרצחים מהפיגועים שארעו בעת האחרונה. בני משפחתם של רפאל בן אליהו ושל האחים יגל יעקב והלל מנחם יניב צפויים להגיע לטדי.

שריפת ענק במתחם חודורוב

תחושות קשות בהפועל תל אביב: "אנשים עם דמעות"
שריפת המתחם של הפועל תל אביב: בית"ר הציעה עזרה, מי הארגון שלקח אחריות?
החשד העיקרי: הצתה בזדון. טועמה: "לא זוכר דבר כזה בחיים"
בית"ר ירושלים: "כואבים את כאבה של הפועל תל אביב, לא לרחם על העבריינים"


המחזור ה-25 בליגת העל יגיע לסיומו ביום שני בערב, עם הדרבי החיפאי.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי