Sport1 Banner

במכבי חיפה מצפים משחר להודיע על מינוי מאמן, בלבול יתבקש לתת עדיפות לצעירים

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הירוקים ממשיכים לאכזב בפלייאוף העליון ובקבוצה חושבים כי אי הוודאות לגבי המאמן גורמת ליכולת הדלה על כר הדשא. וגם: מדוע ירדן שועה, שיעמוד לוועדת משמעת, לא שותף?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כל מי שראה את פניו של נשיא מכבי חיפה, יעקב, שחר במהלך ה-0:0 המאכזב נגד בית"ר ירושלים אתמול (שבת)  מבין כי הקבוצה מהכרמל, שטרם ניצחה העונה בפלייאוף העליון – נמצאת בתקופה קשה. זה לא רק זה. הירוקים מציגים יכולת דלה מאז חזרת הכדורגל מפגרת הקורונה. אם לא די בכך הקבוצה סיימה את המשחק נגד הקבוצה מהבירה ללא אף בעיטה למסגרת. "זה היה אחד המשחקים הגרועים שלנו", אמרו בקבוצה.

גורמים במועדון טוענים כי היכולת החלשה קשורה גם לאי וודאות לגבי עמדת המאמן לעונה הבאה כאשר שחר טרם הודיע רשמית. נראה כי בשבועיים הקרובים יבוצע המינוי. "שחר צריך כבר להודיע על מינוי המאמן. אין לנו על מה להילחם אלא רק על הכבוד והשחקנים צריכים לדעת שיש מאמן שמסתכל עליהם לקראת העונה הבאה" אמרו בחיפה.

המאמן מרקו בלבול אומנם הצהיר בסיום המשחק כי רוצה וגם חושב שמגיע לו לקבל עונה נוספת ועל פי העונה הסדירה אף זכה לקונצנזוס (גם בצד הקהל), אבל ההדחה בגביע והיכולת במשחקים האחרונים פגעה במעמדו כאשר אקס הפועל באר שבע, ברק בכר, הוא המועמד המוביל להגיע לכרמל. מעבר לכך נראה כי בכל מקרה בהנהלת  יבקשו מבלבול לשנות גישה במשחקים הקרובים ולתת עדיפות לשחקנים צעירים מעבר לסוף פודגוראנו שנכנס אתמול כמחליף במחצית השנייה ושולב לחצי שעה.

שחקני מכבי חיפה. פלייאוף רע (מאור אלקסלסי)

ושוב לגזרת ירדן שועה. כזכור, השחקן הפר בידוד בסוף השבוע שעבר כאשר בילה במסיבת בריכה בקיסריה והירוקים נקנסו ב-30 אלף שקלים על ידי מנהלת הליגה. שועה התנצל על מעשיו בתוך המועדון ששם אף טענו כי ככל הנראה החלוץ לא היה היחיד שהפר בידוד בתקופה האחרונה אבל היחידי שנתפס עד כה.

בלבול בכל מקרה החליט כלל לא להשתמש בשועה במשחק ובחיפה טענו כי ההחלטה הייתה מקצועיות ורק של בלבול וזאת מכיוון ששועה לא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע. "לא הייתה שום סנקציה כלפי שועה" אמרו במועדון. בכל מקרה השחקן יעמוד בתחילת השבוע לוועדת משמעת פנימית וצפוי להיקנס בקנס מקסימלי שמותר על פי התקנון.

ירדן שועה (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא: יעקב שחר, ירדן שועה, מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי