Sport1 Banner

מרקו בלבול: "כל אחד היה רוצה לאמן את מכבי חיפה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן הירוקים דיבר לקראת ההתמודדות מול בית"ר ירושלים בשבת והתייחס לעתידו: "הבאנו את הקבוצה למצב טוב, מאמין שהבעלים ירצה להמשיך בדרך הזו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בחלומות הכי רעים שלי מכבי חיפה לא חשבה שהיא תפתח את הפלייאוף העליון עם נקודה אחת מתוך תשע. אחרי שני הפסדים להפועל ומכבי תל אביב, הגיע הדרבי מול הפועל חיפה, שכזכור הסתיים ב-2:2 דרמטי ברגע האחרון אחרי שהיריבה העירונית השוותה בפנדל מפוקפק, עליו דובר רבות לאחר מכן והוועדה המקצועית קבעה שהוא לא היה מוצדק – מה שמנע מהירוקים להשיג שלוש נקודות ראשונות בפלייאוף.

ביום שבת הם יארחו באצטדיון סמי עופר את בית"ר ירושלים, קבוצה נוספת שטרם השיגה ניצחון בפלייאוף, והמאמן מרקו בלבול דיבר היום (חמישי) לקראת המשחק ונשאל האם הוא חושב שאפשר להגדיל את העונה כמוצלחת: "אני לא חושב שזה הזמן לדבר האם הצלחנו או לא העונה. בסך הכל, יש לנו פה בסיס טוב של שחקנים צעירים שהתקדמו וקיבלו את העונה הבמה, ובצדק. יחד עם זאת, כולם זוכרים איפה הייתה הקבוצה כשהגעתי לפה. הכדורגל השנה הוא כדורגל אמיתי שמתאים למכבי חיפה ומתאים ל-DNA של מכבי חיפה – התקפי עם הרבה שערים. הקהל חזר למלא את סמי עופר".


התחלת הפלייאוף הלא טובה:
"עד לפני הקורונה היינו במומנטום מטורף, כבשנו רביעיות וחמישייה, הכל התחבר לנו. איכשהו חזרנו לא טוב מהפגרה, דברים נעצרו ואנחנו משחקים פחות טוב. נכון שיש לנו הרבה שחקנים חסרים, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ למרות שזה משפיע מאוד. מצד שני, זו הזדמנות נפלאה לצעירים לקבל הזדמנות ולהוכיח שהמקום שלהם הוא במכבי חיפה בשנים הבאות. אני צופה לקבוצה הזו עתיד טוב".


שחקני מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)


האם נראה אותו על הקווים גם בעונה הבאה:
"אני לא עוסק בזה וזו לא שאלה שצריך להפנות אליי. אני מרוכז במשחק הקרוב. אני חושב שכל אחד היה רוצה לאמן את מכבי חיפה, בטח במצב שהבאנו אותה אליו. יש פה בעלים נהדר ומאוד תחרותי שבטח ירצה להמשיך בדרך הזו, אבל כל מה שמעניין אותי זה המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים".

לקראת ההתמודדות מול הקבוצה של רוני לוי: "בית"ר היא קבוצת פלייאוף אמיתית, חזקה מאוד. כולנו קיווינו לקבל פלייאוף כזה עם מועדונים גדולים. אני רק מדמיין איזו אווירה יכלה להיות בסמי עופר בפלייאוף שכזה עם 30 אלף איש בכל משחק. אנחנו הולכים לפגוש קבוצה מאוד איכותית עם סגל מצוין ומאמן מאוד טקטי. נעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה".

עוד באותו נושא: יעקב שחר, מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי