Sport1 Banner

קונטה חתם על מסמך וישיב את כספי הביטוח, לוי: "רוצים להגיע לאירופה דרך משחקים טובים"

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אריאל שלום

סוף לסאגה: המגן והמועדון הגיעו להבנות ("הסיפור מאחורינו") אך יימכר בכל זאת. בקבוצה שוקלים להאריך את חוזהו של תמיר עדי. ומה חושבים במועדון על הניצחון של ב"ש?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סוף לסאגה הארוכה בין מגן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה למועדון. בבית"ר אישרו כי המגן חתם על מסמך לפיו הוא מתחייב להעביר את כספי הביטוח שנכנסו לחשבונו לטובת המועדון. כפי שפורסם בספורט1, מדובר בסכום של 200 אלף שקלים אותם קיבל המגן, שתחילה סירב להחזירו ונתקל בזעם מצד המערכת. בבית"ר אף הודיעו לשחקן בשלב מסוים כי אם הכסף לא יוחזר הוא יקוזז משכרו.

"הסאגה הסתיימה, השחקן חתם והסיפור מאחורינו", אישרו במועדון. אגב, חלק מאוהדי הקבוצה עדיין כועס על הכרטיס האדום, השלישי העונה, שספג מול הפועל באר שבע. קונטה יימכר בכל מקרה בסוף העונה.

במועדון מנסים ליצור שקט לקראת המשחק מול מכבי חיפה ולא לעסוק בנושא עתידו של רוני לוי. ההערכה כי הוא מחזיק בהצעה מקפריסין לא תעלה לדיון בשלב זה. בבית"ר רוצים לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה (זכיה של הפועל באר שבע בגביע ובמקום השלישי תבטיח זאת, גם במקרה שלוי יסיים במקום הרביעי) ואז יקבלו החלטות. יוסי בניון תומך כרגע בהישארות המאמן. ההערכה היא שאם לוי יעזוב זה יהיה קודם כל מיוזמתו.

קונטה מול אצילי (דני מרון)

אגב, הניצחון של הפועל באר שבע מקרב את רוני ליעד שהציב לעצמו. "אנחנו לא רוצים להגיע לאירופה רק דרך המקום הרביעי, אלא להבטיח את המקום השלישי עוד לפני סיום העונה", אמרו בבית"ר. "מה גם שאנחנו לא יודעים מה יקרה בגמר, שייערך אחרי סיום העונה הסדירה. אסור לנו להיות תלויים בתוצאה".

רוני לוי עצמו אמר לקראת המשחק נגד מכבי חיפה: "המטרה שלנו היא להגיע לאירופה, אבל אנחנו רוצים לעשות את זה דרך תוצאות טובות ומשחקים טובים. נשתדל להרים את רמת המשחק שלנו ולעשות תוצאות טובות. זה טבעי שאחרי פגרה ארוכה לוקח זמן לחזור לעניינים, זה טבעי מבחינה גופנית ומנטאלית, ואני מאמין שנשתפר".

על המשחק הקרוב: "מכבי חיפה קבוצה חזקה מאוד שעושה עונה מצוינת. יש לה חלק קדמי מסוכן. אנחנו מתייחסים למשחק במלוא הרצינות. אני חושב שאנחנו די מרוכזים ומוכנים, רוצים לייצר המשכיות מהמשחק נגד מכבי תל אביב שם ראינו הרבה דברים טובים. ראינו עמידה טקטית וקבוצתית טובה מאוד, גישה טובה מצד השחקנים, לפרקים יכולת טובה, ואנחנו מצפים להמשכיות וגם לטוב יותר".

רוני לוי (דני מרון)

רוטצייה בפלייאוף: "אנחנו נצטרך להשתמש בכולם, בכל השחקנים העומדים לרשותינו, לעשות התאמות. נבדוק את המצב של השחקנים שמשחקים ונדע לתת להם מנוחה כשצריך".

עוד בבית"ר, הקשר תמיר עדי רשם עוד הופעה טובה נגד מכבי תל אביב. במועדון בוחנים אפשרות להאריך את חוזהו לשלוש שנים. חלק מאוהדי הקבוצה מתכננים להגיע לאימון המסכם לקראת מכבי חיפה. לוי יחליט בסוף השבוע האם טל בן חיים יפתח בהרכב אחרי שרשם הופעה טובה במשחק האחרון ונראה מתואם עם דיוגו ורדסקה.

תמיר עדי (דני מרון)

עוד באותו נושא: אנטואן קונטה, רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי