Sport1 Banner

מתן חוזז: "היו הצעות, אבל לא הסכמתי לעזוב את מכבי ת"א"

מתן חוזז, אייל גולסה
מתן חוזז, אייל גולסה | דני מרון

לקראת בית"ר ירושלים, כוכב הצהובים בפלייאוף העליון הודה: "לא ידעתי מתי, אבל האמנתי שאשחק. לא נוריד את הרגל מהגז". איביץ': "שמח שהשחקנים מראים לי שהם רעבים לשחק"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
עם מאה אחוזי הצלחה בשני המשחקים הראשונים בפלייאוף העליון ויתרון של 12 נקודות בפסגה, מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המפגש המסקרן שמצפה לה מחר (שני, 20:45) באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים. 

הצהובים, כידוע, ניצחו ביום רביעי את משחק העונה נגד מכבי חיפה, כאשר בהרכב של המאמן ולדימיר איביץ' עלה במפתיע משחק שני ברציפות הקשר מתן חוזז, שכבש את שער הניצחון. היום חוזז גם ישב לצד איביץ' במסיבת העיתונאים, במה שאולי מרמז על כך שגם מחר הוא ימשיך ב-11 של הסרבי במקום אחד מבין יונתן כהן ועומר אצילי.

איביץ' נשאל אם מאבק האליפות תם: "כולם יכולים לחשוב מה שהם רוצים ולהגיד מה שהם רוצים. זה נורמלי. מה שהם חושבים זו לא בעיה שלנו. אנחנו יודעים מה העבודה שלנו ושזה לא נגמר. יש עוד שמונה משחקים קשים, 24 נקודות בקופה ואני לא מבין את דרך החשיבה הזו. זו לא דרך חשיבה מקצוענית".


על בית"ר ירושלים: "זה פלייאוף עם מעט קבוצות וכולם יכולים לנצח את כולם. כל המשחקים קשים ושונים. לכל הקבוצות יש איכות וזה אומר שאי אפשר להחשיב מראש צבירת נקודות לפני שניצחת. אני מניח שבית"ר לא מרוצה ממספר הנקודות שלקחה בשני המשחקים האחרונים, אבל אני לא יכול לדבר עליהם אלא רק על הקבוצה שלי. זו קבוצה טובה עם שחקנים טובים ומאמן טוב. כמו שאמרתי, עבורי הכי חשוב הוא מה שאנחנו נעשה כדי לנצח".

על ניהול הסגל והאפשרות לבצע חמישה חילופים: "אנחנו נשחק משחק שלישי ב-8 ימים. אני עוקב אחרי השחקנים שלי ומדבר איתם. אני מאמין שהם בכושר טוב וכולם מוכנים ורוצים לשחק. יש לי 22 שחקנים וכולם יכולים לשחק ולעזור לנו. לפעמים זו בעיה עבורי למצוא את ה-11 הטובים ביותר ואת ה-20 הטובים ביותר. לפעמים אני צריך להשאיר בחוץ שניים או שלושה שחקנים ואני שמח שהם מראים לי שהם רעבים לשחק וחושב שזו הייתה החלטה טובה מאוד ומאפשרת לנו להגן על שחקנים מפציעות".

חוזז אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בבירה: "חיכיתי שהליגה תחזור ותמיד האמנתי שאשחק ואראה את מה שיש לי ברגליים. היו לי הצעות לצאת להשאלה, אבל אמרתי שמבחינתי גם אם לא אשחק דקה במכבי תל אביב, אני נשאר כאן כדי להראות שעשיתי את כל שביכולתי כדי לשחק והאמנתי בעצמי. לא ידעתי מתי ואיך, אבל האמנתי שאשחק בסוף וזה מרגיש טוב". 

המחמאות מאיביץ': "זה כיף, אבל צריך להראות עוד יותר מזה. מצפה לנו עכשיו משחק קשה ומעניין נגד בית"ר ונעשה את הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות. לא נוריד את הרגל מהגז, אנחנו מתאמנים טוב ושומרים על עצמנו".


מתן חוזז. לא הסכים לעזוב וידע למה (דני מרון)

עוד באותו נושא: ולדימיר איביץ', מתן חוזז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי