Sport1 Banner

בלבול יעמוד על הקווים בדרבי, שועה בתמונת ההרכב

ירדן שועה , מרקו בלבול
ירדן שועה , מרקו בלבול | דני מרון

המאמן שנעדר מהאימון המסכם של מכבי חיפה עבר בהצלחה את הבדיקות, וייאמן נגד הפועל חיפה הערב (20:40, ספורט4). חזיזה יחזור ל-11. החלוץ יקבל הזדמנות?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מאמן מכבי חיפה,  מרקו בלבול, עבר בשעות הבוקר בדיקות מקיפות אצל רופא המועדון, ד"ר עמי ברבר, שקבע שיוכל לעמוד הערב על הקווים בדרבי של הכרמל נגד הפועל חיפה הערב (ראשון, 20:40, שידור ישיר בספורט4). בלבול, כזכור, סבל אתמול מהתקררות והוחלט כי יישאר בביתו ולכן נעדר מהאימון המסכם של הקבוצה. במועדון ציינו כי מדובר בהתקררות בלבד ובלבול אינו סובל מתסמינים של נגיף הקורונה אך העדיפו לבצע בדיקות נוספות היום. המאמן שיעמוד על הקווים קיבל עדכונים מהאימון המסכם אתמול (שבת) מצוות העוזרים, פול גרובס וגל אלברמן. 

על פי האימון המסכם דולב חזיזה יחזור ל-11 על חשבונו של נטע לביא המושעה, ואילו עופרי ארד יחזור לסגל מצהובים אך יפתח על הספסל. התלבטות של הירוקים בחלק ההתקפי בין מוחמד עוואד, ירדן שועה וניקיטה רוקאביצה כאשר האחרון היה פצוע בשבועיים האחרונים ובכל זאת פתח בשני משחקי הפלייאוף. 

"אנחנו יודעים כי המשחק אולי לא רלוונטי למאבק האליפות, אך מדובר בשלוש נקודות חשובות להחזרת הביטחון ובעיקר הכבוד שאבד בשבוע האחרון" אמר הבוקר שחקן בקבוצה. בשני משחקי הדרבי העונה הירוקים השיגו ניצחון ותיקו כאשר בסיבוב השני הביסו 0:3 את היריבה.

מרקו בלבול. הרופא יחליט האם יעמוד על הקווים (דני מרון)

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנטס מאבוקה, עאיד חבשי, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, מקסים פלקושצ'נקו, צ'רון שרי, דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה.
 

עוד באותו נושא: מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי