Sport1 Banner

קנדיל הזדעזע מגלזר, שכטר בטוח: היה פנדל במאה אחוז

דור פרץ, נטע לביא
דור פרץ, נטע לביא | דני מרון

המגן, שלא נכלל בסגל, החמיא לחברו שנבחר לאיש המשחק ב-0:2 של מכבי תל אביב על מכבי חיפה. החלוץ כתב באינסטגרם: "100 אחד פנדל" וצירף שני סרטונים (צפו). פרץ לא יצא מגדרו: "אליפות? שום דבר לא בטוח"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עשתה אתמול (רביעי) צעד עצום בדרך לזכייה שניה ברציפות באליפות וחמישית בשמונה השנים האחרונות. הצהובים גברו 0:2 בבלומפילד על מכבי חיפה משערים של אייל גולסה ומתן חוזז והגדילו את הפער בפסגת הטבלה ל-12 נקודות, כשנותרו עוד 24 בקופה.

דן גלזר, שהפגין עליונות אדירה במרכז המגרש ונבחר לשחקן המצטיין, אמר: "היה משחק אינטנסיבי וקשה מאוד. אני רוצה להקדיש את הניצחון היקר הזה לאוהדים שצפו בנו בבית. אני בטוח שהם שמחו איתנו ביחד, הם חסרים לנו ואנחנו אוהבים אותם, הניצחון הזה הוא עבורם".

המחווה לאיתן טיבי לאחר הבקעת השער הראשון: "מאוד מרגש, דיברנו על זה לפני המשחק. אנחנו מאוד אוהבים את טיבי והוא בורג משמעותי על המגרש ובחדר ההלבשה. אנחנו אוהבים את איתן אהבת נפש ומקווים שהוא ומשפחתו קצת שמחו איתנו ביחד. משתתפים בצערם".


החגיגות בסיום: "הייתה שמחה גדולה מאוד והתפרצות רגשות, כי המשחק הזה היה מאוד חשוב עבורנו. דיברנו על החשיבות שלו במהלך השבוע ועל כך שאנחנו לא צריכים לתת למכבי חיפה לחזור. עם זאת, יש עוד שמונה משחקים. הדרך ארוכה ויש המון נקודות בקופה. נבוא לעשות את העבודה ביום בשני בטדי ולא נוריד את הרגל מהגז".

דור פרץ, שפתח בהרכב מכבי תל אביב בליגה לראשונה מאז חודש אוקטובר, הוסיף: "אליפות? הדרך ארוכה ויש לנו עוד הרבה משחקים. עד שלא נבטיח את האליפות, שום דבר לא בטוח. אני יכול להבטיח שאנחנו נתכונן כמו שצריך לבית"ר ונגיע בשיא שלנו".

המחווה לטיבי: "זו מחווה יפה מאוד, כמובן שאנחנו מחזקים את איתן כמה שאפשר על האובדן שלו ושל משפחתו".

מאור קנדיל, שלא נכלל אתמול סגל של ולדימיר איביץ', צייץ בחשבון הטוויטר הרשמי שלו: "קמתי בבוקר ברוך השם! ואני עדיין מזועזע ממה שדן גלזר עשה אתמול". איתי שכטר, שספק הוכשל ברחבה על ידי נטע לביא אתמול ולא זכה לפנדל שלטענתו הגיע לו גם במשחק מול הפועל חיפה, כתב: "100 אחוז פנדל" וצירף שני סרטונים.

יונתן כהן, שבישל את השער הראשון במשחק, צייץ: "מוזר מאוד לשחק בלי האנרגיות של הקהל והאווירה מסביב, שמח וגאה בשחקנים ובכל הצוות שלנו. עשינו צעד משמעותי לעבר המטרה והדבר הכי חשוב שהצלחנו לשמח את האוהדים שלא זכו לחגוג איתנו את הרגעים האלו במגרש".

 

עוד באותו נושא: דור פרץ, דן גלזר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי