Sport1 Banner

איביץ': "חוזז היה רביעי ברוטציה, עכשיו הוא אולי ראשון"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה נגד מכבי חיפה, המאמן דיבר על הקשר והצהיר: "אם נעבוד כמו קבוצה, הכל יהיה בסדר". גלזר: "הטבלה לא סתם הייתה צמודה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

משחק העונה ממש מעבר לפינה. בשבת האחרונה, עם פתיחת הפלייאוף העליון, הצליחה מכבי תל אביב לנצח את הפועל חיפה, כשעה לאחר מכן הפסידה מכבי חיפה להפועל תל אביב והפער בפסגה צמח לתשע נקודות. הערב (שלישי), כ-24 שעות לפני המפגש בבלומפילד שעשוי להחיות את מאבק האליפות ואולי גם לגמור את הסיפור, ערכה מכבי תל אביב את האימון המסכם ואת מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן ולדימיר איביץ' והקשר דן גלזר.

איביץ' היה הראשון לדבר ואמר: "אם להיות כן, אני מתרכז אך ורק במשחקים שלנו. אני מבקש מהשחקנים שלי להתמקד בזה, כי עלינו לחשוב רק על עצמנו ועל צורת המשחק שלנו ולא על קבוצות אחרות ומה הן עושות. יש לנו שיטת משחק שאנחנו עובדים לפיה וכך גם נמשיך".

הטענה שהעונה גמורה והמשחק הקודם נגד מכבי חיפה: "יש עוד המון משחקים – יש דרבים, נקודות רבות בקופה ומשחקים קשים מאוד שנותרו. אנשים יכולים לומר מה שהם רוצים, אבל זו הבעיה שלהן. בכדורגל הכל אפשרי ואני זוכר גם את ה-3:4 נגדם – היינו בשליטה מלאה במשך שעה, היינו הקבוצה הטובה יותר, כבשנו שני שערים וגם יכולנו להבקיע עוד שניים או שלושה, אבל איבדנו ריכוז תוך חמש דקות והם השוו. ניצחנו בסופו של דבר בצדק כי היינו טובים יותר, אבל פגשנו קבוצה טובה עם מאמן טוב ובמשחקים מהסוג הזה צריך להיות מוכנים לתת את המיטב ולהילחם".

ההחלטה לפתוח עם חוזז על חשבון יונתן כהן: "מתן לא הפתיע אותי, אני עושה מה שבעיני נראה הגיוני. אם אני רואה שמישהו נלחם באימונים ועובד קשה, גם אם לפני המשחק הזה הוא לא היה בעמדה לפתוח זה יכול להשתנות – מי שהיה שלישי או רביעי ברוטציה אולי הוא עכשיו הראשון. כל שחקן צריך לדעת שבכדורגל הכל יכול לקרות ומה שהיה במשחק שעבר לא בהכרח יהיה גם במשחק הבא. אני מנסה להעביר לשחקנים את המסר הזה מהיום הראשון ומכבד את כל מי שהיה פה וכבר לא נמצא ואת כל מי שכאן ונלחם ועושה המון כדי שנוכל להצליח במטרות שהצבנו לעצמנו. בכדורגל מה שחשוב זה מה שקורה עכשיו, לחשוב על הקבוצה ולא על עצמך".


מתן חוזז. ימשיך בהרכב? (דני מרון)

על מכבי חיפה והחשיבות של נטע לביא: "הוא שחקן טוב ובטח שאחד הטובים שם ואני מכבד כל שחקן וכל קבוצה, אבל חושב על השחקנים שלי. אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו, איך ניראה על הדשא ומה עלינו לעשות. אם נעבוד כמו קבוצה, אני בטוח שהכל יהיה בסדר".

הקשר דן גלזר הוסיף: "הצוות, כמו תמיד, מכין אותנו היטב למשחק ואנחנו נבוא מוכנים מאוד בתקווה שידנו תהיה על העליונה. ה-3:4? ראיתי אותו שוב לאחרונה וזה היה משחק מדהים שייזכרו אותו עוד המון שנים, אבל זה העבר ואנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב".

על מכבי חיפה: "זו קבוצה מצוינת ולא סתם הטבלה הייתה צמודה כל כך ואני גם בטוח שהמאבק ימשיך עד הסוף. אני מצפה למשחק מאוד קשה נגד יריבה איכותית, אני חושב שהבקיעה הכי הרבה שערים העונה בליגה. אני בטוח שנדע מה לעשות נגדה ושנהיה מוכנים לכל אופציה".

אם העונה תוכרע אחרי המשחק: "אנחנו לא מתרכזים בזה, לא חושבים מה יהיה אחרי או לפני ואני מקווה שיהיה בסדר".


גלזר, ייני ופרץ בשבת (דני מרון)

חזרת דור פרץ: "הוא חבר טוב מאוד שלי גם מחוץ לכדורגל ואני שמח שהוא חזר. הוא כוח אדיר לקבוצה ואני מאחל לו רק בריאות והצלחה".

ההצלחה של אחיו הצעירים תמיר ועמית: "אני יודע כמה הם רוצים להצליח ובטוח שהם יצליחו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי