Sport1 Banner

עידן כהן בראיון: "בהפועל ת"א ניסו להראות לי את הדרך החוצה"

עידן כהן
עידן כהן | אריאל שלום

העזיבה המפתיעה ("אני מאוכזב, זה היה הבית שלי"), ההצעה ("לא ציפיתי, למדתי את הלקח") והשיחות שלא הבשילו ("ביקשו שאשחק בשכר מינימום"). המגן מדבר לראשונה מאז הפרידה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה (שני) אתמול לשני שחקניה, ניר לקס ועידן כהן, כי היא מציעה להם פשרה: שכר מינימום ומשא ומתן שיימשך לתוך הליגה, תמורת חתימה על חוזה לחודש יוני. אלא שהשניים התבצרו בעמדתם ולא הבינו את ההתנהלות. לטענתם, שאר שחקני הקבוצה המסיימים חוזה ביוני חתמו על מתווה של קיצוץ 50 אחוז מהברוטו. השניים אמרו לחבריהם בקבוצה כי "בהפועל רוצים להראות לנו את הדרך החוצה".

כעת, בראיון ראשון, מספר עידן כהן לספורט1 על ההתנהלות וכיצד בסופו של דבר מצא את עצמו מסיים את דרכו דווקא כשחזרה ליגת העל לפעילות: "אני מאוכזב מאיך שזה קרה, הפועל תל אביב היה כמו הבית שלי. אני מגיל 13 שם, עברתי חוויות ולמדתי כל כך הרבה. הייתי קפטן הנוער, שחקן דומיננטי ובולט. החלום שלי היה להצליח במועדון, להצליח בבוגרים".

מה קרה?
"לא ציפיתי להצעה כזאת מצדם, ציפיתי להצעה שווה לזאת שרוב השחקנים קיבלו – 50 אחוז ברוטו, אבל זה חלק מהכדורגל. אני לא נכנס לשיקולים הכלכליים שלהם ולמה הם עשו את זה, אבל זה גרם לי ללמוד לקח".


עידן כהן. "זה גרם לי ללמוד לקח" (אודי ציטיאט)

והוא?
"שלא הכל נראה מבטיח כמו שזה נראה. בתחילת השנה החלו דיבורים על הארכת החוזה, ועכשיו, לא רק שלא מאריכים את החוזה, הם רוצים שאשחק בשכר מינימום. 5,200 שקל, משכורת חייל. זה מה שהם חושבים לנכון? זה נכון בעיניהם, כל אחד והדעה שלו".

ממה הכי נפגעת?
"מהיחס והדרך שבו הם עשו את זה. אתם לא רוצים לבנות עליי לשנה הבאה? תודיעו לי מראש, אל תבואו שבוע לפני שנגמר לי החוזה. זה הביא אותי למצב לא נעים".

מה אתה חושב לעשות כעת?
"אני לוקח שבוע או שבועיים לנוח טיפה, לנקות את הראש, ואז להתחיל להתאמן, לעבוד על מה שצריך לשפר וכמובן – לכוון ליעד הבא, המטרה הבאה".


עידן כהן. מסתכל קדימה (אודי ציטיאט) 

אין סיכוי שתשוב להפועל ת"א?
"אני לא חושב. אתמול אמרתי לחשב של הפועל שאני מצפה לקבל הצעה כמו כולם, 50 מהברוטו, או כמו כולם. הוא הבטיח תשובה, ועד עכשיו היא לא הגיעה. אני מרגיש שניסו להראות לי את הדרך החוצה. זה מה שאני מרגיש. אני מאחל להם הצלחה בפלייאוף ובהמשך הדרך. אולי ניפגש בעתיד".

כפי שפרסמנו, מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון השחקנים, נכנס אתמול לתמונה אחרי שגם משה סיני ניסה לפשר בין המועדונים לשחקנים. "אנחנו עושים הכל כדי לסייע. לצערי, במתווה הנוכחי, זה לא יקרה", הבהיר אתמול. שחקנים בקבוצה סיפרו כי השניים נפגעו בעיקר מהיחס שהופנה כלפיהם. "אם היו באים ואומרים להם שהם צריכים לקצץ 50 אחוז נטו, נניח, הם היו יושבים ושומעים, אבל הם נעלבו כיוון שהם לא מרגישים פחות מזוהים עם הפועל תל אביב מאשר שאר השחקנים שחלקם גם לא יישאר במועדון", אמרו בסביבתם.

בהפועל תל אביב בחרו שלא להגיב על דבריו.

עוד באותו נושא: עידן כהן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי