Sport1 Banner

דור ג'אן: "בני יהודה תנסה להביא תוצאות בליגה ובגביע"

דור ג'אן
דור ג'אן | מאור אלקסלסי

לקראת משחק פתיחת הפלייאוף התחתון נגד הפועל כפר סבא (20:00, ישיר בספורט1), החלוץ התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "מקווה שנגרום לאוהדים שלנו הרבה רגעי נחת ואושר, גם אם זה בינתיים דרך המסך"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

הפלייאוף התחתון ייצא לדרך כבר הערב (שני, 20:00 בספורט1) במפגש בין בני יהודה להפועל כפר סבא, ובעוד עבור הירוקים כל מפגש הוא קריטי בניסיון לשרוד בליגה הבכירה, הכתומים של אלישע לוי, שנמצאים במקום הראשון בחלק התחתון, יקוו לעבור בשלום את שבעת המחזורים הקרובים ואולי כבר להכין את עצמם לקראת העונה הבאה.

בראיון שפורסם באתר הרשמי של הקבוצה, החלוץ דור ג'אן דיבר על החזרה אחרי שלושה חודשים של השביתה כפויה וכמה הוא משתוקק לעלות שוב על כר הדשא במסגרת הליגה: "אין ספק שזה כיף גדול לחזור לשחק, לחזור לליגה, לחזור לגביע. כל מי שחי ונושם את הכדורגל ביומיום, יודע כמה אנחנו אוהבים וכמה אנחנו מקריבים בשביל הכדורגל. באמת שזה כיף גדול, התגעגענו מאוד ואנחנו רוצים לחזור וליהנות על המגרש ולשמח את האוהדים".

שלושה חודשים בלי כדורגל: "אני חושב שזה ישפיע בצורה כזו או אחרת על המשחק, כי בכל זאת כמעט שלושה חודשים לא שיחקנו משחק רשמי. ננסה להדביק את הפער שלנו מעצמנו ובעיקר להביא תוצאות גם בליגה ובגם בגביע".

העובדה שמשחקים ללא קהל: "כל מי שהוא חלק מבני יהודה יודע שהקהל הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה, מהמועדון ומהצלחה שלנו. אין ספק שהם יחסרו לנו ביציעים, אבל כולם מבינים שהבריאות היא מעל הכל ואנחנו צריכים לשמור אחד על השני. נקווה שנוכל לגרום להם להרבה רגעי נחת ואושר, גם אם זה בינתיים דרך מסך הטלוויזיה".


דור ג'אן. מצפה לתוצאות בליגה ובגביע (אריאל שלום)

עוד באותו נושא: דור ג'אן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי