Sport1 Banner

"דורון ליידנר מיוחד, אחד השחקנים הכי מוכשרים שאימנתי"

דורון ליידנר
דורון ליידנר | מאור אלקסלסי

אחרי שהפועל תל אביב שילבה לא מעט צעירים וניצחה את מכבי חיפה, אורי אוזן, מאמן קבוצת הנוער, דיבר בתנכית הספורט של 103FM: "היו לי דמעות בעיניים". וגם: מתי יעבור לאמן בוגרים ומה הסיכוי שיחזור לנתניה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהפועל תל אביב גברה על מכבי חיפה במשחק בו היא שיתפה לא מעט שחקנים צעירים שהרשימו והוכיחו כי יש לקבוצה עתיד, אורי אוזן, מאמן קבוצת הנוער של המועדון שמשמש במקביל גם כפרשן בספורט1, דיבר הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103FM.

אוזן פתח את דבריו: "אני האמנתי, כי אני יודע בדיוק מה אנחנו עושים פה במחלקה. עומר בוקסנבאום באמת עושה פה עבודה מדהימה. בשנה האחרונה כל הקבוצות במחלקה שלנו היו או במקום הראשון או במקום השני. כמובן שבנוער זה פחות חשוב אבל זה כן מעיד על איכות. אני שמח מאוד שגם הייתה אוזן קשבת בבוגרים, שיתוף הפעולה הוא מצוין. אני בקשר מצוין עם ניר קלינגר ואנחנו מדברים כמעט כל יום ויש תוצאות. מה שקיבלתי אתמול היה יותר שווה מכל שקל שאי פעם אקבל. באמת, כל כך התרגשתי והיו לי דמעות בעיניים כשדיברתי עם השחקנים. זה שווה את הכל".

כמה רחוק הצעירים יכולים להגיע: "ראשית, הם כולם שחקני נבחרת בשנתונים שלהם. מרז שלמה שחגג איתנו גביע בשנה שעברה, דרך שי אייזן וכל הילדים ששיחקו אתמול. יהיו עליות וירידות, אבל המועדון פה עובד כמו שצריך ונותן מקום לצעירים. הייתה תכנית לשלב אותם בקבוצה הבוגרת עוד לפני עידן הקורונה. דווקא הקורונה עצרה אותם כי חלקם כבר היו צריכים לשחק. אני שמח שהם עמדו בזה אתמול כמו גדולים. ראיתם כמה הם מוכשרים וכמה הם יכולים לתת. זו מגמה שצריכה להיות במועדונים נוספים בליגת העל, שאמורה להיות ליגת פיתוח והשחקנים הצעירים אמורים לצאת ממנה כמה שיותר מהר".


על דורון ליידנר שהרשים: "דורון שחקן מאוד מיוחד ואנחנו ידענו את זה, זה שחקן שהוא פרויקט מחלקתי. הוא שוחרר ממכבי תל אביב וממכבי פתח תקווה בגיל נערים, הגיע להפועל ובוקסה עשה לו הסבה לתפקיד של מגן. עבדנו איתו בשנה שעברה והוא ילד קשוב, חכם ומוכשר. הוא מהשחקנים המוכשרים שאימנתי ותאמין לי שאימנתי שחקנים מוכשרים שחלקם כבר לא משחקים בארץ. הוא הוכיח בגרות ואני בטוח שהוא יצליח. הוא התמודד עם מגן מאוד פיזי ולא נפל ממנו בהגנה ובהתקפה. היה כיף מאוד לראות אותו. אני מקווה שעוד מועדונים יפעלו בצורה דומה, למשל מכבי חיפה שהייתה יכולה לשתף אתמול שחקני נוער במקום להחליף לארבעה שחקנים תפקיד. למכבי חיפה יש נוער שזכה באליפות, אבל הם לא מצאנו לנכון".

על עתידו: "בתכנית המקורית שלי, תכננתי לעשות את המעבר לבוגרים בגיל 40. רציתי להגיע לבוגרים עם ניסיון וכשאני מוכן. בגלל שהתקדמתי בפרשנות והיה לי במקביל טוב בנוער, אז זה נמשך עוד. אשאר במחלקת נוער מקסימום עוד שנתיים. אם זה יקרה לפני, אז יקרה. אשתי מאוד לא רוצה שאאמן בוגרים, אבל זה החלום שלי. זה משעבד את כל המשפחה, אבל זה חלום הילדות שלי לא פחות מאשר להיות שחקן ואני מקווה להגשים אותו ולהצליח בו".

על כך שיש רחשים שהוא עשוי לאמן את נתניה אחרי עידן דראפיץ' וברדה: "אני מאוד קשור למועדון שאני עובד בו עכשיו. עבדתי גם במכבי תל אביב ובמכבי פתח תקווה, אבל אני מאוד מחובר למקום ולאנשים. זו השנה השלישית שלי בהפועל. אני אבחר בקפידה את מה שיהיה, אם יהיה. גדלתי בנתניה ואני מחובר למועדון. אם זה יקרה, אני מאוד אשמח אבל עוד חזון למועד. החולצות היחידות שיש לי בכדורגל הן ממכבי נתניה כי שם גדלתי ושם צמחתי, זו העיר שלי".

 
 


אורי אוזן (אינסטגרם)

עוד באותו נושא: אורי אוזן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי