Sport1 Banner

שכטר הקדיש את הניצחון לטיבי וביקר את גרינפלד

איתי שכטר, מתן חוזז, אנריק סבוריט
איתי שכטר, מתן חוזז, אנריק סבוריט | דני מרון

חלוץ מכבי תל אביב מסר את תנחומיו לבלם, שאיבד את אביו ולא שותף ב-0:2 על הפועל חיפה. על החלטת השיפוט: "100 אחוז פנדל. על הבידוד: "בשביל כדורגל, נהיה בתהום אם צריך". איביץ': "הגיע לנו"

(גודל טקסט)

בשעה טובה ומוצלחת, כשלושה חודשי פגרה הגיעו הערב (שבת) לסיומם, עם 0:2 חלק של מכבי תל אביב על הפועל חיפה במשחק פתיחת הפלייאוף העליון בליגת העל. האלופה לא התרגשה מההפסקה הארוכה והגדילה את הפער בפסגת הטבלה לתשע נקודות הודות לשערים של מתן חוזז (43) ואיתי שכטר (55), שהעניקו לצהובים לא מעט ביטחון ארבעה ימים לפני שהם יארחו את מכבי חיפה במשחק העונה (רביעי ב-21:00).

ולדימיר איביץ' סיכם: "זו הרגשה נחמדה לחזור לשחק, אבל זו לא הרגשה נחמדה שהאצטדיון ריק. נצטרך לסיים את העונה בתנאים האלה וזה מה שנעשה. זה לא קל לאף אחד לחזור אחרי שלושה חודשי פגרה. זה היה פרק זמן ארוך מאוד, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על בריאות הציבור ולא לתת לנגיף הזה לחזור. אנחנו צריכים לשמור על הכללים ולדאוג לעתיד של כולנו. זה קשה מאוד לשחק ללא קהל ובוודאי שזה לא דבר נורמלי, אבל זה למען הבריאות שלנו ונצטרך להסתגל לזה. אני לא יודע אם כל המשחקים יהיו בלי קהל, אך אם זה מה שצריך אז זה מה שיהיה".

על המשחק: "אני חושב שהגיע לנו לנצח, כי היינו הקבוצה הטובה יותר. שיחקנו מול יריבה טובה, שהצליחה לייצר הזדמנות טובה בפתיחת המשחק, אבל אחרי זה השתלטנו על המשחק והיינו יכולים להבקיע מוקדם יותר. עבדנו קשה, הגענו למצבים ואני מרוצה מהתוצאה ומפרקים מסוימים במשחק. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר ונעבוד כדי שזה יקרה".


מרוצה מהתוצאה. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

איתי שכטר הוסיף: "ראשית, אני רוצה למסור למשפחת טיבי היקרה את תנחומיי. איתן, אנחנו אוהבים אותך והניצחון הזה מוקדש לך. בחזרה לכדורגל. התגעגענו, אנחנו כל כך אוהבים את המשחק. ברור שזה שונה בלי קהל והוא מאוד חסר, אבל אנחנו מרוצים מאוד מניצחון. היו רגעים לא פשוטים, אבל אנחנו שמחים וממשיכים קדימה. זה קשה מאוד לחזור אחרי הרבה זמן, אבל מכבי זה מועדון סופר מקצועי שידע גם בתקופת הסגר לעשות אימונים דרך הזום ובאנו די מוכנים לטרום עונה. אנחנו לא איפה שאנחנו צריכים להיות, אבל זה היה נראה טוב ביחס למשחק ראשון".

על הבידוד והפנדל שלא נשרק: "לא פשוט. אתה רואה את כולם מסתובבים והולכים לקניון ולים, ואתה חוזר הביתה אחרי אימון, אבל אין מה לעשות, זה מה שביקשו מאיתנו. אם נצטרך, בשביל לשחק כדורגל, נהיה גם בתהום. לגבי הפנדל, היה ב-100 אחוז, גם השחקן שהכשיל אותי יודע את זה. גם אם חיפשתי את המגע או לא זה לא בכלל מעניין, כי מה שבטוח זה שהוא עשה עליי פנדל. גם נגד הפועל תל אביב היה פנדל של מאה אחוז וגרינפלד לא שרק, הוא הלך ל-VAR וזה מה שהוא היה צריך לעשות גם היום. הוא ייראה את זה בטלוויזיה ויבין שהיה פנדל של מאה אחוז".

חיים סילבס אמר: "זה כמו חג, אבל האווירה הייתה מוזרה ונצטרך להתרגל. היה חשוב לחזור לשחק ולהתחיל לרוץ. היום, לצערי, פחות הצליח לנו. ברור שזה קשה לחזור אחרי הרבה זמן, אבל צריך לעזוב את הקושי בצד כי הוא ברור ומובן לכולם. אנחנו אחרי הפגרה וצריך להתמודד עם הסיטואציה, כי כולנו רצינו שהכדורגל יחזור וזה דורש הקרבה. זה לא נוח כמובן אחרי פרק זמן כזה ארוך, אבל מה שחשוב הוא שחזרנו ואני מקווה שגם הקהל ישוב במהרה. האווירה הייתה מוזרה. רצינו לעשות תוצאה טובה, היו לנו כמה וכמה הזדמנויות שאם אנחנו רוצים לנצח את מכבי, צריך לדעת לנצל אותן ולא עשינו את זה. מכבי קבוצה חזקה מאוד, נפלנו בנייחים, ולצערי הרב זו התוצאה".

 
 
 
הקדיש את הניצחון לאיתן טיבי. איתי שכטר (דני מרון)

על הזרים: "לטעמי אולי אחד לא חתם על ההסכם ואני מניח שהסגל הזה יהיה איתנו עד סוף הפלייאוף. יש לנו פצועים ואני מקווה שהם יחזרו מהר. הפלייאוף הוא אתגר לא פשוט ואנחנו לא נרצה לשמש תפאורה. נבוא לנצח. מכבי הייתה טובה יותר בכל האספקטים, אבל היו רגעים לא מעטים שהיינו יכולים להביך אותה. אם אתה רוצה להפתיע את מכבי בבית שלה, אתה צריך לנצל מצבים ולא ליפול בנייחים".

גידי קאניוק הוסיף: "אנחנו שמחים לעשות את מה שאנחנו אוהבים. חיכינו לזה, אמנם הפסדנו אבל שמחים לחזור. היה משחק טוב, נפלנו בקטנות, כמו שאומרים. יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. ממשיכים הלאה. ביום רביעי באר שבע, רוצים לבוא וליהנות ולשמח את האוהדים שבבית".

עוד באותו נושא: ולדימיר איביץ', חיים סילבס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי