Sport1 Banner

קלינגר: "הנושא של אירופה מבאס, אבל הוא משני לגביע ולליגה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

לקראת מכבי חיפה, מאמן הפועל ת"א דיבר במסע"ת על המטרות: "אנחנו צריכים לעשות את המקסימום" וסיפר כי בכוונתו לשתף את השחקנים הצעירים: "כולם תמכו בהחלטה הזאת". דגני: "היה צריך לתת לנו עוד זמן"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לקראת פתיחת הפלייאוף העליון נגד מכבי חיפה ביום שבת (21:00) הקרובה באצטדיון סמי עופר, מאמן הפועל תל אביב והקפטן אוראל דגני דיברו הערב (רביעי) במסיבת עיתונאים וסיפרו על המטרות, שילוב הצעירים ומה דעתם על לוח המשחקים הצפוף?

ניר קלינגר פתח את דבריו ואמר: "הנושא של אירופה הוא כרגע מאוד מבאס, אבל כורח המציאות שידענו אותה ודי היינו מוכנים אליה ואני חושב שזה משני בכל מה שנוגע לזה שאנחנו יכולים לקחת תואר ולעשות דברים יפים בליגה. לכן אנחנו צריכים לקבל את זה ולנסות את המקסימום".

שילוב השחקנים הצעירים: "הנושא המקצועי עצם ההגעה לפלייאוף העליון נתן לנו זמן לחשוב, ובדרך כלל שזה קורה אתה לוקח החלטות נכונות. המגמה של שילוב צעירים בקבוצה כמו הפועל תל אביב זה מאסט וזה לא בגלל קורונה או שום דבר לא מקצועני. ראינו שיש כמה שחקנים מוכשרים שחלקם מסיימים גיל נוער וחלק אחר כבר יכול לשחק בנוער וחשבנו שזה נכון מאוד לפתח אותם".


"אנחנו עדיין יכולים לקחת תואר". ניר קלינגר (הפועל תל אביב)

"אנחנו רואים את זה בקבוצות הכי גדולות וזו החלטה מקצועית נכונה, שהאוהדים יתחברו אליה וזה לא קשור לקיצוצים לקורונה והתחיל הרבה לפני, ולאט לאט פיתחנו איזה סוג של בניית מסת שריר של השחקנים הצעירים ועכשיו לאור מה שקרה זה התחבר ויש לנו רק מה להרוויח. אני חושב שמתוך שבעת השחקנים שיעלו לבוגרת, אחד, שניים או שלושה יהפכו לשחקי הרכב בקבוצת הבוגרים כמו שי אייזן ורז שלמה. זאת דרך של מועדון, המחיר יהיה אשר יהיה, אבל אני מאמין מאוד בשחקנים הצעירים. גם משה וגם ההנהלה תמכה בזה בצורה מוחלטת, למרות שאנחנו מאמינים שנחטוף כמה מכות בדרך, אבל זה מחיר שאנחנו מוכנים לשלם".

השפעת משבר הקורונה: "כל הקבוצות כל המאמנים וכל הבעלים חווים אירוע לא מוכר ולא ידוע. היה את השוק הראשוני, אחרי ההתאוששות ואז הסקת המסקנות. בהתחלה באמת היינו קצת בשוק, אך לאט לאט נתנו לדברים לשקוע לתכנן, את נושא החזרה המהירה והחמישה חילופים. אני לא חושב שאף אחד לא יהיה מספיק אחראי להגיד אנחנו מוכנים ואנחנו נהיה בכושר. מכיוון שזה דבר חדש, אבל ממה שאני יודע, שעשינו את המקסימום. היו פה ימים שבילנו פה 10 שעות כאשר השחקנים התאמנו בזוגות. לצערי אני יודע שבכל הקבוצות יהיה גם פציעות. זה לא דבר הגיוני וזה לא נכון לחזור ככה, אבל נעמוד בזה ואני מקווה שהכל יהיה לטובה בסופו של דבר".

אוראל דגני הוסיף: "מתרגשים לחזור לליגה ואנחנו מקווים שנחזור כמו שצריך למשחק הקרוב ואני מקווה שיהיה בסדר. היה חופש גדול מאוד, אני אישית חושב שצריך לתת לנו עוד מרווח זמן כי זה הולך להיות משהו לא נורמלי, זה 12 משחקים תוך פחות מחודש וחצי, זה טירוף. אני חושב שזה לא הגיוני, אבל נעשה את הכל כדי להתאמן ולשמור עלינו כמה שצריך. זהו התגעגענו".


"לוח המשחקים הוא לא נורמלי". אוראל דגני (הפועל תל אביב)

עוד באותו נושא: אוראל דגני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי