Sport1 Banner

ירדן שועה עשוי לפתוח בהרכב מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

אם רוקאביצה, שסובל מרגישות בשריר, לא יחלים, החלוץ יתפוס את מקומו במשחק החזרה לליגה (שבת ב-21:00). מסתמן שארד יעלה בקישור לצד פלקושצ'נקו. וגם: מבול של החתמות בנוער

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת משחק החזרה לליגת העל מול הפועל תל אביב (שבת ב-21:00). למרות שיגיעו להתמודדות ללא המאמן מרקו בלבול (מורחק), נטע לביא וסאן מנחם (מוצהבים) ויובל אשכנזי ודולב חזיזה (פצועים), הירוקים מבינים כי כל תוצאה פרט לניצחון לא באה בחשבון אם ברצונם להישאר במאבק האליפות, רגע לפני משחק העונה בבלומפילד מול מכבי תל אביב במחזור ה-28.

שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק החשוב נגד הפועל תל אביב הוא מלך שערי הליגה ניקיטה רוקאביצה, שסובל מרגישות בשריר הארבע ראשי ומסתמן שרק לאחר האימון המסכם הצוות המקצועי יקבל החלטה לגביו. אם החלוץ לא יהיה כשיר, ירדן שועה צפוי לתפוס את מקומו בהרכב. במקביל, נראה כי רז מאיר יפתח בצד שמאל על חשבון מנחם המורחק ואילו בקישור יוצבו עופרי ארד הבלם ומקסים פלקושצ'נקו.

נשיא המועדון יענקל'ה שחר ביקר היום באימון הקבוצה יחד עם סגנו עוזי מור. השניים הגיעו לתמוך בבלבול ובשחקנים, כשגם כמה עשרות אוהדים נכחו באימון, הדליקו אבוקות ועודדו את השחקנים.

בינתיים, בכרמל החלו בהכנות לעונה הבאה ולאחרונה נערכו מספר שיחות בנושא בין ראשי המועדון, שצפויים להאריך את חוזהו של בלבול. אמנם בשנים האחרונות הנשיא יעקב שחר הודיע כבר בחודש מאי על זהות המאמן, אך הסיבה לעיכוב היא התפרצות נגיף הקורונה ובשבועות הקרובים צפויה לצאת הודעה רשמית לגבי המשך דרכו של בלבול. לגבי מצבת השחקנים בעונה הבאה, בכרמל טרם קיבלו החלטות לגבי הסגל והם ממתינים להחלטה הסופית של אופ"א לגבי המפעלים האירופיים.


צפוי להמשיך בתפקידו גם בעונה הבאה. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, שישה שחקנים חתמו הבוקר במחלקת הנוער של מכבי חיפה. שלושה הצטרפו מקבוצות אחרות ושלושה חתמו על חוזים חדשים. שביט אלגבלי הגיע ממכבי פ"ת, עילאי פיינגולד עבר מהפועל רעננה וסאלי פחימה בא מהפועל באר שבע. ספיר רזן, נועם שביט וינאי דיסטלפלד ימשיכו בכרמל.

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי: "אנו ממשיכים בחיזוק מחלקת הנוער. השחקנים המובילים בגילאי הנוער בישראל, מצטרפים לשחקני המחלקה שלנו, בתקווה ושאיפה שאלו יהוו את הבסיס של קבוצת הבוגרים שלנו בעתיד ויובילו אותה להצלחות".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, לואיס ויסנטה מתאו, הוסיף: "העתיד של מועדון כדורגל מכבי חיפה, נמצא במחלקת הנוער ובשחקנים הצעירים שלנו. עלינו לתת להם את כל הכלים והתמיכה כדי להרוויח אותם. אנחנו מאמינים באלה שהחתמנו והבאנו מבחוץ. 

עוד באותו נושא: מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי