Sport1 Banner

בבאר שבע מרוצים: וארן מתקרב לחתימה, ניסיון לסכם עם טאהא

לואי טאהא
לואי טאהא | אודי ציטיאט

במועדון טוענים כי "חלק מהשחקנים מתחילים לרדת מהעץ". בסביבתו של הרוש מבהירים: "כל עוד לא ימצא קבוצה, הוא שחקן הקבוצה". דדיה פצוע, בן ביטון יקבל דקות מול רמת השרון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע אמורים להכריז בימים הקרובים על סיכום עם שחקן נוסף, אנתוני וארן. אתמול פרסמנו כי השחקן הביע נכונות להצעה לקצץ 30 אחוז בחוזה שלו ונראה כי הצדדים קרובים לסיכום. פרט לכך, הנאמן עו"ד יצחק יונגר ינסה לסכם עם לואי טאהא, שיקבל הצעה לקיצוץ נמוך יותר, דומות להצעות שקיבלו אוהד לויטה ו-וארן. פרקליטו של דוד קלטינס נפגש עם הנאמן, ללא תוצאות בינתיים, ובמועדון מעריכים שגם אורן ביטון יסכם עד השבוע הבא. "חלק מהשחקנים מתחילים לרדת מהעץ", אמרו.

בסביבתו של אריאל הרוש טוענים כי כל עוד לא ימצא קבוצה לעונה הבאה, הוא שחקן הקבוצה. הפרסום בספורט1 בשבועות האחרונים לפיו אוהד לויטה אמור לשמש כשוער ראשון במקום ארנסטס שטקוס הוא לא הסיבה העיקרית שבגללה במועדון מעדיפים שהרוש ימצא קבוצה בחו"ל, אלא עניין כלכלי – הרוש נחשב לאחד השוערים הטובים בליגה, אבל במועדון לא רוצים לשלם לשני שוערים בכירים.

לאחר השיחה בין יוסי אבוקסיס לבן ביטון, בה יישרו את ההדורים, במועדון הבהירו כי אין כל החלטה בנוגע לעונה הבאה. ביטון, שמכבי חיפה עשויה לקלוט אותו אם יעזוב, יהיה בסגל למשחק הערב מול רמת השרון (18:55, שידור ישיר בספורט1), כשליוסי אבוקסיס אין מגן ימני אחר בסגל מאחר שאור דדיה פצוע. "יוסי לא יכול ללכת על גביע בלי מגן ימני בסגל", הסבירו במועדון. "ביטון ראוי להיות בסגל. בסוף העונה יתקבלו החלטות בהתאם ליכולת שלו", אמרו בבאר שבע.




בן ביטון. חוזר לסגל (הפועל באר שבע)

עוד באותו נושא: לואי טאהא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי