Sport1 Banner

סיום דרמטי: מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל נוף הגליל

ירדן שועה
ירדן שועה | ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה

הירוקים אירחו את הקבוצה מהלאומית לניסוי כלים הראשון מאז פגרת הקורונה. דהן כבש ראשון, שרי ופודגורנו הפכו, אשמוז איזן זמנית אך נחמני העניק ניצחון לבלבול בדקה ה-89

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
מכבי חיפה אירחה הערב (שלישי) את הפועל נוף הגליל לניסוי הכלים הראשון שלה מאז החזרה לאימונים מלאים במגרש 'קצף' בכפר גלים. בקבוצה לא הסתירו את ההתרגשות לפני המשחק, ואחד השחקנים אמר לספורט1 לפני המשחק: "מרגיש כמו פתיחת עונה". בשבת הקבוצה תקיים משחק אימון נוסף נגד הפועל אום אל פאחם.
 
המאמן מרקו בלבול נתן ל-22 שחקנים לשחק, ביניהם רמי גרשון שחזר להרכב לראשונה העונה, רז מאיר, סוף פודגורנו, סתיו נחמני ואיברהים ג'וברה ממחלקת הנוער. בחלק הקדמי, ירדן שועה, שקיבל בשבוע שעבר מסר מהמועדון פתח לצידו של מוחמד עוואד, והיה מעורב בכיבוש השער הראשון של צ'רון שרי.

 


רמי גרשון חוזר להרכב (מאור אלקסלסי)

מחצית ראשונה: 

המשחק יצא לדרך. בדקה השמינית, הפועל נוף הגליל עלתה ליתרון 0:1 מפתיע משער של גיא דהן. בדקה ה-20, הירוקים השוו משער נהדר של שרי. המהלך התחיל אצל רז מאיר שפרץ מהאגף הימני והעביר לאמצע, ירדן שועה פתח רגליים וההולנדי כבש. 1:1. הלחץ של הירוקים המשיך, ובדקה ה-30, מקסים פלקושצ'נקו שלח כדור חד אל השער ממרחק של 22 מטרים, אך מלול הדף לקרן. בדקה ה-43, עוד מצב לירוקים. מאיר מצא את שועה עם הרמה ברחבה, החלוץ הצעיר נגח אך השוער של נוף הגליל שוב הדף לקרן. הקבוצות עדיין בשוויון בסיום המחצית הראשונה.

הרכב מכבי חיפה במחצית הראשונה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, רז מאיר, עאיד חבשי, רמי גרשון, איקום אוטין; מקסים פלקושצ'נקו, צ'ארון שרי; יאניק וילדסחוט, מוחמד עוואד, ירדן שועה.
הרכב הפועל נוף הגליל במחצית הראשונה: שגיא מלול, אחמד קסום, דיוויד אקווה, תום סקלובין, קובי מור, מחמוד ג'אבר, ים כהן, רועי שוקראני, גיא דהן, עודד צוקול, גיא דיין


איקום אוטין. ירשים את בלבול? (באדיבות מכבי חיפה/ראובן כהן)

מחצית שנייה:
המחצית השנייה יצאה לדרך. מרקו בלבול ערך תשעה חילופים, והחליף כמעט את כל ההרכב פרט לג'וש כהן ורז מאיר. בדקה ה-55, חילוף נוסף בחיפה. ג'וש כהן יצא, ג'ו קוזמינסקי נכנס במקומו לשער. בדקה ה-58, בלבול ערך חילוף נוסף. רוני לאופר תפס את מקומו של רז מאיר על כר הדשא. בדקה ה-70, מהלך אישי נהדר של סלליך נגמר בבעיטה שטוחה, פוקס הדף. בדקה ה-80 סוף פודגורנו המחליף השלים את המהפך מבישול של סלליך.

הסיום בקצף היה דרמטי בטירוף. בדקה ה-87, ריאן אשמוז החזיר את נוף הגליל למשחק בנגיחה, 2:2, אבל החבורה של מרקו בלבול לא ויתרה, ובדקה ה-89, סתיו נחמני העניק ניצחון דרמטי וקבע את תוצאת המשחק. 2:3 למכבי חיפה בסיום.


הרכב מכבי חיפה במחצית השנייה: ג'וש כהן (ג'ו קוזמינסקי), רז מאיר (רוני לאופר), עופרי ארד, סאן מנחם, לייו קסטיאנו, נטע לביא, סוף פודגורנו, מאור לוי, סתיו נחמני, איברהים ג'ואברה, סנטיהו סלליך
הרכב הפועל נוף הגליל במחצית השנייה: רועי פוקס, ליעד אלמליח, לב כהן, איתי ארזי, אייל מלול, ראובן גל, ירין חתוקאי, ריאן אשמוז, עידן גולן, יובל אבידור, מוניר חוג'יראתין


ירדן שועה. הוחלף בסיום המחצית הראשונה. (באדיבות מכבי חיפה/ראובן כהן)


יאניק ווילדסחוט. מוריד חלודה (באדיבות מכבי חיפה/ראובן כהן)

בנושא אחר, הירוקים הודיעו לאחרונה לכל השחקנים שמסיימים את חוזיהם בתום העונה כי החוזים יוארכו בחודש ימים עד סיום הליגה ולאחר מכן תתקבל החלטה לגבי המשך דרכם בקבוצה. בין היתר מדובר במגן ארנסט מאבוקה וסלליך שכבר קיבלו הודעה בנושא.  בניגוד אליהם, המגן הספרדי ליו קסטייאנו צפוי לעזוב עוד קודם. כפי שפורסם בספורט1, הקבוצה מהכרמל לא מתכוונת לממש את האופציה על המגן בעונה הבאה, ואם לא יחזור לכשירות מלאה בתוך שבועיים, ייתכן שיעזוב בתחילת הפלייאוף.
 

רק להזכיר, שמרקו בלבול מורחק ולא יעמדו על הקווים נגד הפועל תל אביב במשחק החזרה של הליגה, ומי שינהל את המשחק במקומו יהיה פול גרובס, שהצטרף רק בתחילת השבוע לאימוני הקבוצה יחד עם מאמן הכושר ניל קלארק. השניים חזרו לישראל מאנגליה ושהו בבידוד.
 

מאבוקה. יישאר עד תום הפלייאוף (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי