Sport1 Banner

ניצן סיכם לשלוש שנים בבית"ר, עלי מוחמד איחר להתכנסות אך לא ייענש

חנן ממן, שלומי אזולאי, איתמר ניצן
חנן ממן, שלומי אזולאי, איתמר ניצן | בית"ר ירושלים

אחרי שמומשה האופציה בחוזהו לעונה הבאה, הצדדים הגיעו להבנות ועל פי ההסכם שכרו של השוער יקוצץ רק בעונה הבאה. הקשר לא יושעה אך יזומן לבירור. פלומיין יימכר?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן (32), הגיע ביממה האחרונה לסיכום עם הנהלת הקבוצה על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות ויחתום בימים הקרובים לשלוש שנים. זוהי עונתו השנייה במועדון לאחר שהצטרף בקיץ 2018. על פי הסיכום, יופחתו לשוער 25 אחוז משכר הנטו בעונה הבאה, כשבשנתיים הבאות הוא ישמור על שכרו הנוכחי. גורם במועדון אישר: "הגענו להסכמות, ניצן ישחק בבית"ר בשלוש השנים הבאות".

כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי בית"ר הודיעה לסוכניו על מימוש האופציה לעונה הבאה, מה שאפשר לצדדים לנהל משא ומתן ללא לחץ. בית"ר מימשה גם את האופציה על אנטואן קונטה – אך בניגוד לשוער היא מתכוונת למכור אותו. אופיר קריאף ושלום אדרי מתקרבים אף הם לסיכום וההודעה אמורה לצאת עוד לפני חידוש הליגה. 

מנגד, בקבוצה פחות אהבו את העובדה שעלי מוחמד איחר להתכנסות לקראת המשחק שכן התבלבל בשעה, ולכן ייערך איתו בירור בנושא. במועדון לא מתכוונים להשעותו.


איתמר ניצן. עוד שלוש שנים בבירה (דני מרון)

בתוך כך, ראשי המועדון היו מרוצים מהשער שכבש פרדי פלומיין במשחק האימון שהסתיים ב-0:3 מוחץ על בני יהודה. כידוע, בקבוצה מקווים שפלומיין יהיה בכושר לקראת מכירתו בקיץ. ומה עוד על הדשא? בבית"ר סימנו אתמול עוד "וי" קטן בדרך חזרה לליגה, כי מעבר ליכולת, הכושר הגופני שבו נמצאים השחקנים היה טוב יחסית לתקופה בה הקבוצה לא התאמנה, למרות שרוני לוי יודע שזה עדיין לא הכושר שאותו הוא מצפה לראות במחזור הראשון, במשחק נגד הפועל באר שבע.

אלירן עטר, שכבש פעמיים, בלט מעל כולם, אבל בצוות המקצועי היו מרוצים גם מהנעת הכדור ומהמשמעת הטקטית של השחקנים. "נכון שהקצב שונה, אבל היכולת סבירה לשלב הזה. בשבוע הבא נגביר את הקצב", אמרו במועדון. 

עוד בבית"ר, המועדון הודיע הבוקר על פתיחת שלושה חדשה של בית ספר לכדורגל והפעם בעיר גדרה. "בית הספר לכדורגל בעיר טומן פוטנציאל ענק לכישרונות מהאזור ולכן הוחלט על שיתוף הפעולה, כאשר בית"ר תחזיק בזכות הראשונים בכל הקשור לשחקנים", נכתב בהודעת המועדון.


אלירן עטר במשחק האימון בשכונת התקווה (דוברות בית"ר ירושלים)

 
מנהל מחלקת הנוער, תומר כרמל, אמר לאחר החתימה: "אחרי דימונה, נהריה, עוטף עזה ולכיש, הגיע התור של גדרה. הקמת השלוחות ברחבי הארץ היא נדבך חשוב מאד באסטרטגית הבניה והחיזוק של מחלקת הנוער. בזכות השלוחות יש לנו גישה ישירה לכישרונות צעירים בכל רחבי הארץ. בימים  אלו אנחנו נמצאים במו"מ מתקדם לפתיחת שלוחות נוספות.
 
עוד באותו נושא: איתמר ניצן, פרדי פלומיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי