Sport1 Banner

"פתאום המתנגד הגדול, שיצא מקבוצת הוואטסאפ, מקצץ? אנו לא פראיירים"

ז'וסוואה
ז'וסוואה | מאור אלקסלסי

שחקני הפועל באר שבע דורשים לראות את ההסכם עם ויטור וז'וסוואה, אך מאחורי הקלעים מתברר: השניים יוכלו להשתחרר לכל קבוצה בקיץ. אבוקסיס לשחקנים: "מה שקרה מול אשדוד - גועל נפש"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

פחות מיממה לאחר שהפועל באר שבע הודיעה כי הגיעה להסכמות עם הבלם מיגל ויטור והקשר ז'וסוואה, בקבוצה עולים סימני שאלה. שחקני באר שבע בחרו להגיב אתמול (חמישי) על הודעת המועדון לפיה השניים הסכימו לקצץ 50 אחוז משכרם – דרישה שעליה פורסם לראשונה בספורט1.

"מגיע המתנגד הגדול לקיצוץ בשכר השחקנים, שחקן שיצא מקבוצת הוואטסאפ שלנו ושל עו"ד רועי רוזן כשדיברו איתו על קיצוץ, ופתאום מפחית 50%? נשמע מוזר, אנחנו לא פראיירים", אמר אחד השחקנים על ז'וסוואה. בכיר בסגל של באר שבע אמר: "כולם יודעים שמיגל ויטור פתאום נעלם לפני שחתמנו על ההסכם בנוגע לחודש יוני. משהו קורה כאן. אנחנו דורשים לקרוא את ההסכם עליו חתמו לפני שיתקדמו איתנו".

ויטור עצמו הוציא אתמול פוסט התומך בקיצוץ, מה שהכעיס לא מעט שחקנים, אבל לטענות שלהם יש הסבר פשוט: גורם במועדון סיפר אתמול כי השניים חתמו על סעיף לפיו הם מקצצים מחצית משכרם, אולם יוכלו לקבל שחרור בחינם לכל קבוצה שהיא אם יקבלו הצעה טובה יותר. למרות ההודעה, עושה רושם שעתידם של השניים בעונה הבאה עדיין אינו מובטח ותלוי בהצעות שיקבלו בקיץ.

המאמן יוסי אבוקסיס שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אם הסיטואציה בכל הליגה היא שקבוצות נכנסו למצב מסובך, אצלנו המצב עוד יותר מסובך. אבל זה לא תירוץ. מה שהיה נגד אשדוד זה גועל נפש. אני מצפה מכל אחד מכם לעשות את המקסימום, לא אתן לכם הנחות".

ויטור. הכעיס את שחקני ב
ויטור. הכעיס את שחקני ב"ש (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא: מיגל ויטור, משרד הבריאות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי