Sport1 Banner

הפועל ב"ש מנסה להיפטר מהחוזים של הרוש וטאפוקו

אריאל הרוש, דודו גורש
אריאל הרוש, דודו גורש | דני מרון

לספורט1 נודע כי המועדון יזמן את השניים לפגישה וינסה להשיג שחרור מלא תמורת ויתור על החוזה. שחקנים בקבוצה מעריכים: "אלונה ברקת מעורבות במגעים בנוגע לקיצוץ בעונה הבאה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לספורט1 נודע הערב (רביעי) כי הפועל באר שבע תזמן בתקופה הקרובה את השוער אריאל הרוש והקשר קווין טאפוקו לשיחות אישיות. לאחר התייעצות עם המאמן יוסי אבוקסיס ולאור המצב שאליו נקלע המועדון, הוחלט בשלב זה לנסות ולהיפטר מהחוזים של השניים שאמורים לחזור מהשאלות.

הרוש הביע בפני מקורביו את רצונו לשחק בחו"ל בעונה הבאה בעוד שאבוקסיס מודע לצרכים של המועדון ובשלב זה מעדיף להשאיר שחקנים מהסגל הקיים על פני טאפוקו. לספורט1 נודע כי בבאר שבע ינסו להגיע להסדר עם השניים – שחרור מלא עם כרטיס ביד, תמורת ויתור על החוזה.

עוד נודע כי במהלך הימים האחרונים ערך הנאמן שיחות עם מספר שחקנים בקבוצה בנוגע לקיצוץ בעונה הבאה, אך לא מדובר בפגישות רשמיות אלא בשיחות רקע בלבד שנועדו על מנת "לבחון את השטח". עד כה אף אחד משחקנים לא סיכם רשמית על קיצוץ של 50% לעונה הבאה.

כזכור, לאחרונה פרסמנו בספורט1 כי שחקני הפועל באר שבע זומנו לפגישות אישיות עם הנאמן, עורך הדין יצחק יונגר, וזאת מתוך כוונה לקצץ להם 50 אחוז מהשכר בעונה הבאה. הדבר גרם לסערה בתוך חדר ההלבשה, כאשר חלק מהשחקנים סירבו למתווה ואילו אחרים נפגשו עם יונגר. "לפי התחושה האישית שלנו, אלונה ברקת היא זו שהמליצה ליונגר עם מי להיפגש. היא מכירה את השטח ויודעת ששחקנים כמו צדק, לויטה, טאהא ו-וארן הם אלה שיהיה הכי קל לשכנע. לא נעשה לאף אחד חיים קלים".

אלונה ברקת היא זו שהמליצה ליונגר עם מי להיפגש? (דני מרון)

עוד באותו נושא: אריאל הרוש, קווין טאפוקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי