Sport1 Banner

דיווח בסרביה: ולדימיר איביץ' יעזוב את מכבי תל אביב

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

למרות הרצון מצד הנהלת האלופה להמשיך את שיתוף הפעולה בין הצדדים לעונה שלישית, המאמן הסרבי נחוש להתקדם לליגה בכירה יותר ולא מתכוון לחדש את חוזהו בקריית שלום

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם ולדימיר איביץ' מתכוון לעזוב את מכבי תל אביב? על פי התקשורת הסרבית, מסתמן שכן. היום (שני) פורסם במולדתו של המאמן שהגיע לישראל בקיץ 2018 והוביל את הצהובים לאחת האליפויות המרשימות בתולדות הכדורגל הישראלי, כי הוא החליט לא לחדש את חוזהו ולהיפרד מקריית שלום בתום שתי עונות.

עוד נכתב כי הנהלת הצהובים תשמח לממש את האופציה ולהמשיך את שיתוף הפעולה בין הצדדים, אך איביץ' מצידו רוצה לעזוב לליגה תחרותית יותר באירופה. עם זאת, גם אם אכן יחליט לעזוב את מכבי תל אביב בסיום העונה, עדיין לא ברור אם יהיה זה שיעמוד על הקווים במהלך חידוש הליגות, שכן חוזהו מסתיים ב-31 במאי.

כזכור, בחודשים האחרונים שמו של המאמן הסרבי בן ה-43 נקשר גם לפאוק סלוניקי, אותה אימן לפני מכבי תל אביב, ודינמו מוסקבה הרוסית שמחפשת מחליף לקיריל נוביקוב שעובר עונה מאכזבת בליגה הרוסית. בנוסף לכך יש לציין כי אחיו, איליה איביץ', משמש כמנהל המקצועי של א.א.ק. אתונה ולא מן הנמנע שהשניים ישתפו פעולה בבירת יוון.

מיצה את התקופה בישראל? ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא: ולדימיר איביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי