Sport1 Banner

כך הפועל חיפה מתכננת להשאיר את גידי קאניוק

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע כי המועדון יציע לשחקן להכניס סעיף בחוזהו לפיו יחזור לאימונים וימשיך בקבוצה כרגיל, ובתנאי שתהיה הצעה קונקרטית מחו"ל - יוכל לעזוב. כמוכן ינסו להאריך את חוזהו בשנה. טרם הושג סיכום מול הזרים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בשבוע שעבר הצליחו לשים בהפועל חיפה מאחור, סוף סוף, את הסאגה הארוכה לגבי הקיצוץ בשכר. לאחר מכן חזרה הקבוצה ביום שישי לאימונים. כעת ממתינים במועדון להחלטת המנהלת ומשרד הבריאות על חזרתה של ליגת העל. גל אראל שסבל מפציעה לא פשוטה במלך העונה חזר לאימונים ועשוי לעמוד לרשות הקבוצה. מאידך, בן והבה ישוב רק בעונה הבאה. מי שעדיין לא חזר וטרם ברור מתי יחזור הוא הקשר גידי קאניוק. נציגיו הסבירו כי חוזהו מסתיים בחודש מאי והוא מעוניין למצות אופציות בחו"ל.

בעלי המועדון, יואב כץ, לא אהב את ההתנהלות של השחקן ודרש ממנו להישאר במועדון עד תום העונה. לספורט1 נודע כי ישנם גורמים נוספים שמנסים לגשר בין הצדדים, שכן הקשר הוא אחד השחקנים החשובים בפאזל של המאמן חיים סילבס ומאלה שעזרו לקבוצה להגיע לפלייאוף העליון. הקשר כבש שני שערים ובישל עוד שישה במסגרת הליגה.

ההצעה שתעלה על הפרק היא שהמועדון יכניס סעיף בחוזה השחקן (27) לפיו הוא יחזור לאימונים וימשיך בקבוצה כרגיל, ובתנאי שתהיה הצעה קונקרטית הוא יוכל לעבור לחו"ל. במקביל ינסו בכרמל להאריך את חוזהו בעונה נוספת ויגישו לו הצעה בקרוב מאוד. במקביל ממשיך כץ את השיחות מול השחקנים הזרים כאשר הוא דורש מהם קיצוץ של 40%  עד סוף העונה ובשלב זה הצדדים לא הגיעו לסיכום.

גידי קאניוק. סעיף מיוחד בחוזה? (דני מרון)

עוד באותו נושא: גידי קאניוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי