Sport1 Banner

הנאמן לשחקני הפועל ב"ש: המתווה האחרון – 40 אחוז קיצוץ ביוני

ארנסטס שטקוס ושחקני הפועל באר שבע
ארנסטס שטקוס ושחקני הפועל באר שבע | לירון מולדובן

אחרי שהוחלט לנהל משא ומתן מול שבעת השחקנים שמרוויחים שכר ביוני בלבד, חלקם יגיע לפגישה בתל אביב במטרה לחתום. שני שחקנים עדיין מתנגדים, חבריהם מנסים לפשר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע ייפגשו היום (ראשון) עם הנאמן, עו"ד יצחק יונגר. כפי שפרסמנו בסוף השבוע, הנאמן החליט לנהל משא ומתן עם שבעת השחקנים שמקבלים שכר בחודש יוני בלבד, כששני שחקנים בלבד עדיין לא הסכימו למתווה – השוער ארנסטס שטקוס והקשר רמזי ספורי. יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה ציינו כי השניים כן יהיו מוכנים לקיצוץ מסוים, בגובה נמוך יותר, כדי לבוא לקראת שאר השחקנים. "אנחנו כגוף אחד, לא נאפשר לשחקנים לנהל משא ומתן ספציפי", הדגישו.

עדיין לא ברור האם כל שבעת השחקנים שמקבלים שכר בחודש יוני יגיעו לפגישה, אך עו"ד יונגר הבהיר עוד לפניה כי המתווה האחרון לקיצוץ הוא 40 אחוז בחודש יוני, זאת בניגוד למחצית מהשכר שינוכה באפריל ובמאי ו-25 אחוז קיצוץ בחודש מרץ. כזכור, ביום רביעי החליט הנאמן להעביר משכורות לכלל עובדי המועדון מלבד השחקנים, אולם ביום חמישי החליט להפקיד לשחקנים את משכורות החל"ת, והודיע כי אם עד יום שישי יסכמו הצדדים על מתווה קיצוץ, הוא ישלים את שכרם בהתאם. בינתיים, נדחתה הפגישה להיום והיא תתקיים במשרדו של הנאמן בתל אביב.

"נקווה שנמצא פתרון, לטובת כולם", אמר אתמול אחד השחקנים בקבוצה. "צריך להבין שלמרות שרוב השחקנים מסכימים למתווה, לא נשאיר מאחור שחקנים שלא יסכימו. אנחנו לא רוצים שהפועל באר שבע תלך לפירוק, גם אלונה לא רוצה. לכן ננסה להגיע להסכמות בפגישה". יש לציין כי חלק מהשחקנים הסכימו כבר למתווה של 25-35 אחוז קיצוץ, אולם לא כולם הסכימו למתווה הנוכחי. בפגישה ינסו הצדדים להגיע לפשרה, כשגם נושא הקיצוץ בשווי הרכבים ושכר הדירה יעלה.


"לא רוצים שהפועל ב"ש תלך לפירוק, גם אלונה לא רוצה" (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: קיצוץ בשכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי