Sport1 Banner

סוקונה: "הבן שלי מתחיל לדבר, מזל שאני בבית"

אמדו סוקונה
אמדו סוקונה | לירון מולדובן

איך הוא מבלה את הזמן במהלך הפגרה, למה הוא הכי מתגעגע ומה הדבר הכי טוב שקרה לו. חלוץ הפועל כפר סבא במיני ראיון לאתר הרשמי של הירוקים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אחרי תשעה שערים ב-16 הופעות בחצי עונה במדי הפועל פתח תקווה, הפועל כפר סבא חטפה את אמאדו סוקונה בחודש ינואר האחרון וקיבלה ממנו שני גולים בששת משחקיו הראשונים.

רגע לפני פתיחת הפלייאוף התחתון וכשהם רחוקים חמש נקודות מהקו האדום, הירוקים – כמו כל עולם הספורט – נאלצו לעצור פעילות בגלל החשש מהתפשטות מגפת הקורונה וחלוץ הרכש מתגעגע למגרש, אך גם מעריך את הזמן לו זכה לצד בני משפחתו.

"למה אני הכי מתגעגע? להציב יעדים במגרש, לעמוד בהם ולחגוג בריקודים אחרי כיבוש שערים", כך אמר סוקונה לאתר הרשמי של הפועל כפר סבא. כשנשאל מה הדבר הראשון שהוא יעשה לאחר שתחזור השגרה, החלוץ השיב ללא היסוס: "טיול על חוף הים עם המשפחה".

איך אתה מעביר את הזמן במהלך הפגרה: "אני מבלה הרבה עם המשפחה היקרה שלי – אשתי והילד. במקביל, אני שומר על כושר ומשפר את כישורי הבישול שלי. הדבר הכי טוב שקרה לי בתקופה הזו? הבן שלי מתחיל לדבר ואני שמח להיות בבית ברגעים האלו. גיליתי על עצמי שאני אוהב את הפרטיות ושאני בר מזל שמשפחתי בריאה ובטוחה".

עוד באותו נושא: אמאדו סוקונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי