Sport1 Banner

בית"ר שבה לאימונים, לסוכנו של קונטה הובהר: "מצפים להצעות לרכישתו"

בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, אתר רשמי

לעיני רוני לוי ובניון, בבירה שבו לשגרה של אימונים משותפים שייערכו מדי יום דרך אפליקציית "זום". המגן צפוי לעזוב בקיץ, גם מנציגי פלומיין יבקשו לנסות להביא למכירתו בעונה הבאה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר מספר ימים בהם כל שחקן התאמן בנפרד, הודיעה הבוקר (ראשון) בית"ר ירושלים כי היא חוזרת לשגרת אימונים משותפים – עד כמה שניתן לקרוא לזה כך. הצוות המקצועי קבע כי מעתה ועד הודעה חדשה, יתקיים אימון יומי של הקבוצה דרך אפליקציית ZOOM.

כבר הבוקר עלו שחקני בית"ר ירושלים מול המחשבים בביתם והתאמנו יחד, אימון שהעביר מאמן הכושר טלמו דה אנדרס, והפיזיותרפיסט עמי מלכה. אין ספק שהגעגוע של השחקנים אחד לשני ניכר, כשהבדיחות האישיות הגיעו מהר מאוד. הצוות הורה לשחקנים לקיים עוד אימונים פרט לאימונים שיועברו, כאמור, באופן יומי, ולקיים את שאר האימונים בהתאם לתוכנית האישית שנבנתה לכל אחד על ידי מאמן הכושר.

כל הצוות המקצועי הצטרף לאימון, כשמי שפתח אותו היה המאמן, רוני לוי, שאמר: "בוקר טוב ושבוע טוב לכולם, אלה ימים לא נעימים וקשים לכולם. חשוב לנו לעשות כמה אימונים ביחד, ונשתדל לעשות את המקסימום. ברור שזה לא אידיאלי, ואני גם בטוח שכולכם מתאמנים בנפרד. נעשה את זה כל יום. מקווה שנחזור מהר. טלמו דה אנדרס ידריך אתכם ונשתדל להשתדרג כל יום. אני מאחל אימון נעים לכולם". באימון צפו, פרט למאמן, גם המנהל המקצועי, יוסי בניון, עוזר המאמן חיים שבו, ומאמן השוערים משה בן דוד.

תחת טלמו, השחקנים החלו בחימום דינמי, לאחר מכן עברו השחקנים לאימון של חלק משרירי הליבה (פלאנק קדימה ולצדדים, כפיפות בטן, הרמות אגן ותרגיל שחיין של הרמת יד ורגל נגדית בשכיבה על הבטן) וסיימו עם תרגילים נוספים של טלמו, שעבדו על אירובי וכללו תרגילים דינאמיים וקורדינאציה.


שחקני בית"ר ירושלים, הבוקר בשגרת האימונים החדשה (האתר הרשמי)

לאחר מכן, חזרו השחקנים לתרגילי כוח אותם העביר מלכה, ומשם לכוח רגליים. האימון הסתיים בתרגילי שחרור וסיכום של המאמן שהוסיף: "אני שמח מאוד על מה שעשינו. צריך להתרגל לשגרה החדשה, ואין לי ספק שאנחנו נשתפר מיום ליום". במהלך האימון, איתגר לוי את השחקנים לעבוד קשה יותר ואף הוסיף לאחר אחד התרגילים: "מרחמים עליכם בהתחלה, את מה שעשיתם עכשיו, עשיתי כפול בבוקר".

בנושא אחר: המגן אנטואן קונטה מתכוון לערוך שיחה עם הנהלת הקבוצה. אחרי שקיצץ בחוזה, בבית"ר הבהירו לסוכנו כי האופציה לעונה הבאה תמומש והוא כבר הסכים למתווה הקיצוץ. יחד עם זאת, במקביל, בית"ר הבהירה לסוכנו כי עליו לחפש לו קבוצה לקיץ. מסר דומה יועבר גם לנציגיו של פרדי פלומיין.

בסוף השבוע פרסמנו כי משה חוגג שוקל לשנות את מדיניות החתמת הזרים ולהחתים זרים צעירים בעלי פוטנציאל במקום חלק מהזרים הקיימים. תקציב שכר השחקנים בית"ר ירושלים יעמוד בעונה הבאה על כ-20 מיליון שקל. הקיצוץ נובע מכמה סיבות: ראשית, בית"ר ירושלים חסכה כשבעה מיליון שקלים כתוצאה מהחתימה של השחקנים על המתווה לקיצוץ של 25 אחוז בשכרם.


קונטה. יחפש קבוצה חדשה (דני מרון)

עוד באותו נושא: אנטואן קונטה, רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי