Sport1 Banner

הטיפ של דן גלזר, הגעגוע של דור מיכה וההסבר של שחר פיבן

איתי שכטר, דור מיכה
איתי שכטר, דור מיכה | אריאל שלום

שחקני מכבי תל אביב השיבו באמצעות סרטון לשאלות האוהדים. איך דור פרץ הרגיש כשנאלץ לצפות בחבריו מהצד, מדוע אייל גולסה בחר במספר 23 ומי העריץ את קרלוס גרסיה? צפו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בצל פגרת הקורונה וחוסר הוודאות לגבי חזרתה של עונת הכדורגל, מכבי תל אביב ממשיכה להפעיל את הקהל שלה בדרכים יצירתיות באמצעות הרשתות החברתיות. הפעם, שחקני הקבוצה השיבו לשאלות האוהדים בעמוד האינסטגרם הרשמי של המועדון, כאשר האוהד והשחקן עשו זאת באמצעות וידאו.

דור פרץ נשאל איך זה מרגיש לראות את חבריו מהצד: "נפצעתי ויצאתי מהרוטציה של המשחקים לטובת שיקום. ראיתי מהצד את החברים שלי משחקים והרגשתי נהדר כי הם שיחקו מעולה. שנית, עודדתי אותם בכל ליבי כי רציתי שהקבוצה תלך קדימה וחיכיתי ליום שאני אחזור ואוכל להתחרות איתם על המקום הרכב".

פרץ הוסיף וסיפר כיצד הוא שומר על כושר בזמן הפגרה: "אני עושה את האימון של הקבוצה בכל יום. אני נותן את הכל ועושה הכל כדי להשתפר ולדחוף את החברים שלי כמה שיותר קדימה. במסגרת הקבוצה, אני עובד עם מאמני הכושר על כוח ואם אני  צריך אז אימון יוגה או אימונים נוספים".

אייל גולסה סיפר בקצרה מדוע הוא בחר במספר 23: "בגלל מייקל ג'ורדן". גם שחר פיבן נשאל מדוע הוא בחר במספר 31 ולא, למשל, 5: "בתור ילד שגדל במחלקת הנוער של מכבי, הערצתי את קרלוס גרסיה וראיתי בו דמות לחיקוי. בזמנו הוא היה מספר 31 וזו הסיבה. כשעליתי לבוגרים וחזרתי מהשאלה, ראיתי שהספרה הזו פנויה וחשבתי שזה יהיה נכון בשבילי לקחת אותה. מאוד התחברתי לקרלוס".

דור מיכה נשאל איך הוא מעביר את הזמן: "הרבה אימונים. אימון אחד עם כל הקבוצה ביחד באפליקציית 'זום' ועוד אימון שכל אחד מקבל בפרטי מה לעשות, כך שיוצא לנו להתאמן פעמיים ביום. בשאר הזמן – טלוויזיה, סדרות ומשחקים בטלפון. כמו כולם, אנחנו מחכים שהדבר הזה יעבור כבר. זה שאנחנו כל כך הרבה זמן בבית בלי לשחק, זה רק מעצים את התשוקה בכל יום ואנחנו מחכים לרגע שנוכל לעלות אל כר הדשא ולחזור לשחק".

דן גלזר: "הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת לקשר אחורי? לשחק כמה שיותר פשוט באזור מרכז המגרש. אנחנו נמצאים בשטח שיש בו הרבה לחץ והרבה שחקנים, כך שכל כדור שאתה מקבל הוא תחת לחץ ולכן כל לקיחת סיכון היא מיותרת כי במידה ואנחנו מאבדים כדור אנחנו משאירים את הקבוצה חשופה. טיפ נוסף שאני יכול לתת, זה לקרוא את המהלך לפני, כשהכדור לא אצלך, להסתכל מסביב ולראות איפה השטחים הפנויים שאפשר לסגור. כל הזמן לראות את המהלך לפני שהוא נולד".

איתי שכטר: "אנחנו עובדים מאוד מאוד קשה ועושים את הכל כדי לחזור מוכנים בשביל להשלים את המטרות שיש לנו בהמשך הליגה".

 

בנוסף, המועדון הודיע: "בשבועות האחרונים גייסה קרן מכבי תל אביב, בשיתוף אוהדי ושחקני הקבוצה, למעלה מ-65,000 ש"ח, כאשר סכום לא מבוטל הוקצה לטובת רכישת ציוד רפואי לגיבורים שלנו בחזית המלחמה בקורונה. בעזרת כל התורמים – הרופאות והרופאים האחיות והאחים יוכלו להמשיך לעבוד ולהציל חיים. דרך ארוכה עוד לפנינו (#נשאריםבבית), אבל זה זמן טוב לעצור ולהודות בשם שחקני ההווה, העבר והעתיד של המועדון לכלל צוותי הרפואה וההצלה על העבודה שהם עושים עבור כולנו".


עוד באותו נושא: דור מיכה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי