Sport1 Banner

כפי שפורסם בספורט1: קונטה סיכם עם בית"ר על קיצוץ. פלומיין מתקרב

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אריאל שלום

החל משעות הצהריים נציגי השחקן והמועדון ניסו להגיע להסכמות, עד שבניון התערב ושכנע את הצרפתי להגיע להסכמות. ההנהלה שוחחה עם שחקן הכנף שמתקרב גם הוא לסיכום

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סאגת אנטואן קונטה קרובה לסיומה: על פי שיחות שמתקיימות בין השחקן למועדון, הצרפתי הסכים לקצץ את שכרו. היום (שני) החל משעות הצהריים נעשו שיחות תכופות בין נציגיו של השחקן לבין יוסי בניון. במהלך השיחות האחרונות חלה התקדמות והצרפתי בישר כי הוא מוכן לקצץ ב-25 אחוזים בעונה הנוכחית, ועוד 25 אחוזים גם בעונה הבאה אם יישאר בקבוצה.

כזכור, משה חוגג הודיע לפני מספר ימים כי מתכוון לקצץ בשכר השחקנים גם בעונה הבאה סביב 25 אחוזים, אבל בשביל לעשות זאת הוא היה זקוק להסכמת כל השחקנים. לכן חוגג ניסה קודם כל להפחית בתקציב העונה הנוכחית, אבל אי הסכמתם של קונטה ופרדי פלומיין עיכבו את המהלך. לאחר שסיכמה עם קונטה, ההנהלה פנתה לסוכנו הצרפתי של פרדי פלומיין והצדדים קרובים גם הם לסיכום בשיעור של 25 אחוזים. כעת ממתינים בבית"ר ירושלים לחתימה סופית של פלומיין על ההסכם ואז יוכלו להכריז כי המתווה של חוגג סוכם סופית עם כל בעלי התפקידים במועדון.

בנושא אחר, בית"ר ירושלים, בשיתוף המשרד לשיוויון חברתי, אשל השייכת לעמותת הג'וינט ועיריית ירושלים, השיקה היום את פרויקט "ואהדת פני זקן". מהמועדון מנסר: "במסגרת הפרויקט נרתום את קהל אוהדינו הגדול להירתם לפרוייקט הייחודי הזה ולעזור לפלח האוכלוסייה הזה בימים קשים אלו. המתנדבים ילמדו את הקשישים שימוש בוואטסאפ, שיתופי תמונות וכל דבר שיחפצו לעשות במדיות השונות".


אחרי קונטה במועדון ייפגשו עם פרדי פלומיין (דני מרון)

"אנו רואים בפרויקט חשיבות עליונה ומבקשים מהאוהדים ומהקהל הרחב להצטרף לפרויקט בחודש הקרוב על מנת לעזור כמה שניתן לאוכלוסיה. מדובר בפעילות פשוטה ולאחר תדרוך קצר כבר יוכלו המתנדבים להתחיל במלאכה. יש לציין כי כל ההתנדבות היא מהבית".

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג הוסיף: "זהו אחד הפרויקטים המעניינים והמועילים ביותר שאנו מוציאים לפועל, בעיקר בתקופה הזאת פרויקט שמתחבר למסר המרכזי שמלווה אותנו לאורך כל השנה – 'ואהבת לרעך כמוך'. לכל אוהד עם ידע בסיסי יש אפשרות לעזור כאן ולגרום לאושר לקשישים בעזרת פעולות פשוטות שעשויות אף להציל חיים. מאז פרוץ המשבר אנחנו משתדלים לעזור לאוכלוסיות שונות ברחבי הארץ ואני שמח שאנחנו ממשיכים להשתמש בעוצמות של המועדון על מנת לתרום ולעזור לקהילה".

עוד באותו נושא: אנטואן קונטה, פרדי פלומיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי