Sport1 Banner

צדק עוד ניסה לשכנע, אך השחקנים סירבו לקצץ: הסיבה שברקת הודיעה על עזיבה

שיר צדק
שיר צדק | מאור אלקסלסי

הבלם הסכים לחתום על המתווה ושוחח עם חבריו, שהבהירו: ההחלטה לא תימסר לבעלים. גורם בהפועל באר שבע: "אלונה לא ציפתה להתנהגות כזו מצד השחקנים, הם לא מכבדים את המועדון"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הדד-ליין שהקציבה הנהלת הפועל באר שבע לשחקני הקבוצה פג (ראשון) היום בצהריים והבעלים אלונה ברקת הודיעה על עזיבתה, אבל נראה כי את שחקני הקבוצה המהלך הזה אינו מרשים: כבר אתמול החליטו השחקנים, לאחר התייעצות בניהם, כי לא יגישו הבוקר כל מסמך חתום על ידם להנהלת הקבוצה. השחקנים החליטו לנקוט בחזית אחידה מול המועדון וביקשו שאף שחקן לא ינהל משא ומתן אישי עם ההנהלה, על אף שהאיום על עזיבת הבעלים היה קיים עוד קודם.

לקראת היממה המכריעה, מהלך מפתיע הגיע מצדו של שיר צדק. בהפועל באר שבע סיפרו אתמול כי הבלם ניסה לשכנע את השחקנים להגיע להסכמה כוללת לפיה יחתמו על המסמך בתנאים שהציבה אלונה ברקת, אולם השחקנים סירבו. בינתיים, השחקנים טוענים כי מלבד צדק כל השאר סירבו לקיצוץ. אגב, רוב השחקנים בקבוצה מסכימים למתווה אחר – קיצוץ של 30 אחוז העונה ומגעים בסוף העונה לגבי העונה הבאה.

כבר אתמול פרסמנו כי במחאה על הצעד שנקטה בו הנהלת הפועל באר שבע, לפיו היא לא תהיה מוכנה לקיים משא ומתן עם נציג השחקנים עו"ד רועי רוזן, החליטו השחקנים, לאחר דיון בחשבון הוואטסאפ שלהם, כי לא תישלח מחר כל תגובה – עניין שהכעיס מאוד את ההנהלה. היום מתכוונת אלונה ברקת להוציא הודעה בעניין, בה תספר על החלטתה. על פי ההערכות, ברקת תודיע היום כי היא מקטינה את השקעת הבעלים ובכך את מעורבותה בקבוצה. גם אפשרות של הוצאת השחקנים לחל"ת עלתה על הפרק על ידי מקורביה.

בסביבתה של אלונה ברקת סיפרו הבוקר, עוד לפני הודעת העזיבה שלה בצהריים, כי "לא ראינו אותה במצב רוח כזה מאז שהיא רכשה את הפועל באר שבע ב-2007. היא רותחת על השחקנים, שלא כיבדו אותה ואת המועדון. היא לא ציפתה להתנהגות כזו. היא הכניסה אותם לבית שלה, אבל כולם אכזבו אותה. לא יכול להיות שפרט לשחקן אחד, אף אחד בקבוצה לא נרתם ומסכים לקצץ לטובת עתיד המועדון". אותו גורם הוסיף: "אלונה תוציא בקרוב הודעה דרמטית, כל האפשרויות נלקחות בחשבון". 


אלונה ברקת (לירון מולדובן)

יש לציין שארגון השחקנים תומך בשחקני הפועל באר שבע והודיע: "משבר הקורונה הביא לפגיעה בכלל הגורמים בענף, ובהם הקבוצות והשחקנים. עמדת הארגון היא כי על כל הגורמים לנהוג באחריות – להתפשר מצד אחד, אך לא לנצל את המצב הקשה מצד שני. ארגון השחקנים עומד לצד שחקני הפועל באר שבע ומתנגד למהלכים חד צדדיים של בעלי קבוצות. יש לנהל את המו"מ תוך שיח פתוח בין הנהלת הקבוצה לשחקנים. אנו קוראים לצדדים להיפגש ולהגיע להסכמות הוגנות ובנפש חפצה".

עוד באותו נושא: אלונה ברקת, שיר צדק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי