Sport1 Banner

המתווה בהפועל ת"א: 50 אחוז קיצוץ ברוטו, שאר התנאים ללא שינוי

עומרי אלטמן, אוראל דגני, איאד אבו עביד
עומרי אלטמן, אוראל דגני, איאד אבו עביד | דני מרון

השחקנים עודכנו ע"י הקפטנים כי הם מקווים לחזור להסכם המקורי: "בניגוד למה שקורה בב"ש, ההנהלה שלנו מוכנה לשיח". ניסנוב ושותפיו שוקלים המתווה, בתקווה לסגור ב-24 שעות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ששחקני הפועל תל אביב חזרו לשולחן המשא ומתן עם הנהלת הקבוצה בנוגע לחזרה מחל"ת, כעת הצדדים מקווים לסגור את הנושא כבר ביממה הקרובה. כזכור, ביום שישי נקבעה פגישה בין נציג השחקנים, עו"ד רועי רוזן, להנהלת הקבוצה. בפגישה, שהתקיימה בביתו של איציק ניסנוב במוצאי השבת, הבהיר עו"ד רוזן כי השחקנים רוצים לחזור לשולחן המשא ומתן ומוכנים לקצץ כמחצית מהחוזה שלהם.

בשלב זה, שני הצדדים מוכנים להתגמש והיום תתקיים התייעצות של ניסנוב עם שאר הבעלים במטרה להגיע לסיכום. "ממה שנמסר לנו, הנהלת הפועל תל אביב מוכנה להידברות. אנחנו שמחים שניסנוב היה מוכן לשמוע אותנו. בניגוד למה שקורה בהפועל באר שבע, כאן יש שיח. נקווה שזה ייגמר בצורה הכי טובה לשני הצדדים", מסר אחד משחקני הקבוצה.

על פי השחקנים, המתווה שהוצע הוא אחד: חזרה למתווה המקורי, קרי קיצוץ של 50 אחוז ברוטו לשלושת החודשים הקרובים ודיון נוסף בתום העונה על העונה הבאה. כמו כן, הדירות והרכבים יישארו בידיהם ללא קיצוץ כלשהו או פגיעה בתנאים הנוספים שלהם.


"נקווה שזה ייגמר בצורה טובה לשני הצדדים" (דני מרון)

יחד עם זאת, בהנהלת הפועל תל אביב העלו אתמול אפשרות שחלק מהכסף יחזור אליהם אם יחזרו לשחק בקרוב. "המטרה מלכתחילה הייתה להתפשר עם השחקנים, ולא ללכת ראש בראש", אמר אתמול גורם במועדון. "אם נצליח להגיע לסיכום, זה עדיף לכולם. אין לנו כוונה להזיק לשחקנים שלנו". כאמור, שני הצדדים מקווים לגבש היום את הסכם הקיצוץ הסופי ולחתום עליו, מה שיאפשר חזרה לשגרה בחודרוב.


עוד באותו נושא: איציק ניסנוב, דייגו קרלוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי