Sport1 Banner

רשמית: שחקני הפועל ת"א ביקשו מפרקליטם לחזור לשולחן המו"מ

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

בשיחה שהתקיימה הלילה, דרשו שחקני הקבוצה לנסות ולהגיע לעמק השווה עם האחים ניסנוב. המטרה: קיצוץ של 50 אחוז ברוטו. שחקן בקבוצה: "לאף אחד אין כוונה לריב עם הבעלים". בועז תושב אובחן כחולה קורונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בישראל. היום (שישי) אובחן בועז תושב, נציגו ואחיינו של מאיר תושב – אחד מבעלי הפועל תל אביב, כחולה בווירוס. תושב, שהיה בבידוד במהלך השבועיים האחרונים לאחר שסבל מתסמינים, לא בא במגע עם אנשי המועדון והפעם האחרונה בה נתקל בהם הייתה לפני למעלה משבועיים.

בתוך כך, שחקני הפועל תל אביב פנו לפרקליטם, עו"ד רועי רוזן, וביקשו ממנו לחזור לשולחן המשא ומתן עם הנהלת המועדון. בשיחה ראשונית שהתקיימה אתמול (חמישי), הבהירו השחקנים כי הם מעוניינים להגיע להבנות לגבי מתווה הקיצוץ. אוראל דגני, מאור בוזגלו ועומרי אלטמן הבהירו לשחקנים כי עליהם להיאזר בסבלנות, אך חלקם הודה אתמול כי בקרב השחקנים התגבש רוב להשגת מתווה חדש מול הבעלים.

אתמול הצטרף עו"ד רוזן לקבוצת הוואטסאפ של השחקנים, אך טרם יצר קשר עם האחים ניסנוב, מולם ניהל בעבר מאבקים משפטיים. אחת האפשרויות שהעלו השחקנים היא לחתום על הסכם להפחתת מחצית משכר הברוטו שלהם וניהול משא ומתן חדש בתום העונה.

"אין לנו ברירה, צריך לבוא לקראת ההנהלה כי אחרת שני הצדדים יפסידו. אסור שמועדון כמו הפועל תל אביב יתרסק בצורה כזאת. זה משפיע על כולם, בטח במצב הרוח במדינה בימים האלה", סיכם אחד השחקנים.

השחקנים צריכים להיאזר בסבלנות. מאור בוזגלו (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי