Sport1 Banner

ליוואי גרסיה: "התקופה הזאת היא סיוט, מודאג מהכושר שלי"

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | מאור אלקסלסי

שחקן של בית"ר ירושלים התראיין ל-inews24 והתייחס לפגרה שנכפתה על הכדורגל הישראלי: "אין ספק שלפעמים אני מפחד. זאת סיטואציה מוזרה מאוד, אבל שמח שהמשפחה בסדר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקן הכנף של בית"ר ירושלים ליוואי גרסיה, התראיין היום (שני) לערוץ inews24, שם דיבר קצת על המצב האישי, ועל ההתמודדות שלו. גרסיה אמר במהלך הריאיון: "זה כמו סיוט. אנחנו מבינים את הסיטואציה, ואין ספק שלפעמים אתה מפחד, אבל אתה חייב לעשות את הכל בצורה מצוינת ומקצועית לאורך כל הדרך".

גרסיה סיפר מעט על סדר היום: "כשאתה שחקן כדורגל בשגרה, הרוטינה היא להתעורר בבוקר, לאכול ארוחת בוקר, ללכת לאימון, ארוחת צהריים, ויש אפשרות גם לעשות עוד אימון, זה מה שקורה לשחקנים מקצועניים".

"עכשיו אתה נמצא תחת התוכנית שקיבלנו (שערך מאמן הכושר, טלמו דה אנדרס), אבל ברגע שהתוכנית מסתיימת, אין מה לעשות יותר מדי, אני מנסה כמה שיותר להתאמן ולדחוק את עצמי לעשות כמה שניתן. בזמן הפנוי אני משחק הרבה פיפ"א ומדבר עם המשפחה, זאת דרך להעביר את הזמן. אני מדבר הרבה מאוד עם המשפחה שלי בחו"ל. זאת סיטואציה מוזרה מאוד, אבל המשפחה שלי בסדר, ואני שמח מאוד".


"אני מדבר הרבה מאוד עם המשפחה שלי בחו"ל". ליוואי גרסיה (דני מרון)

לסיכום נשאל גרסיה על הכושר שלו ואמר: "ברור שאני דואג מהכושר שלי כשנחזור, אני מנסה להישאר בקצב, אבל אני יותר מודאג מאיך הקבוצה תתחיל שוב, איך יהיה החיבור מחדש. זה לא יהיה פשוט, אבל בטוח שנצליח".

עוד באותו נושא: ליוואי גרסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי