Sport1 Banner

דן גלזר: "הדברים הכי קטנים והכי שגרתיים חסרים לי"

דן גלזר
דן גלזר | אריאל שלום

בצל פגרת הקורונה והשבתת הליגה, קשר מכבי תל אביב השיב לשאלות הגולשים: "כאחד שקשה לו לשבת בבית ולחכות, כרגע אני מעביר את הזמן בהרבה אימונים". וגם: השיפור ביכולתו והשחקן הישראלי שהוא הכי אהב לראות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחד האחראיים העיקריים לכך שמכבי תל אביב מובילה את הטבלה בבטחה הוא דן גלזר, שהפך לעוגן מרכזי בהרכב של ולדימיר איביץ' והוביל את הצהובים לרצף של 26 משחקים ללא הפסד ושבירת שיא של דקות ליגה רצופות ללא ספיגה. בשני המשחקים היחידים בהם הקשר האחורי לא שותף העונה בגין צבירת כרטיסים צהובים, האלופה סיימה ב-1:1 בחוץ מול הפועל חיפה והודחה מהגביע על ידי הפועל אום אל פאחם.

בצל התפשטות מגיפת הקורונה והשבתת הליגה, גלזר השיב לשאלות הגולשים בעמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב וסיפר על התחושות במהלך התקופה הלא פשוטה. "הדבר שהכי חסר לי כרגע זו כמובן השגרה. השגרה שלי בעצם הייתה לקום בבוקר, לנסוע לקריית שלום, לאכול ארוחת בבוקר ביחד עם החברים שלי לקבוצה, להתאמן בחדר כושר לפני האימון ולהתכונן ביחד איתם לאימון. הדברים הכי קטנים והכי שגרתיים חסרים לי. כאחד שקשה לו לשבת בבית ולחכות, כרגע אני מעביר את הזמן בהרבה אימונים. אני מנסה להתאמן כמה שיותר, אבל יחד עם זאת אני גם נענה להוראות שאנחנו מקבלים כל יום ממשרד הבריאות".

איך בכל זאת שומרים על כושר: "ביום שישי היה האימון האחרון של הקבוצה ומאז אנחנו בתחושה של חוסר ודאות. אנחנו לא יודעים מתי נחזור להתאמן או מתי הליגה תחזור, אז מאמן הכושר נתן לנו תכנית וכל יום אנחנו צריכים להתאמן ולשמור על כושר כפי שהוא ביקש".

מה הוביל לשיפור המשמעותי ביכולתו העונה: "קודם כל והכי חשוב – זה שאני מקבל המון ביטחון מצוות האימון, שנותן לי הרגשה שהוא סומך עליי ומאמין בי וזה נותן לי המון ביטחון על המגרש. אני עובד הרבה מאוד על החלק הקדמי. לצערי לא ראיתם ממני שערים העונה, אבל אני באמת מנסה הרבה יותר מבשנה שעברה. אני מנסה להשתתף ולהיות מעורב בהתקפה. ויחד עם זאת, לעשות את העבודה שלי בחלק ההגנתי ולעזור לקבוצה".


אי של יציבות במרכז המגרש. דן גלזר (אריאל שלום)

שחקן בארץ ובעולם שהוא אהב לראות: "השחקן שהכי אהבתי לראות בארץ זה גל אלברמן. מאוד אהבתי את הצורה שבה הוא משחק ואת הדרך שבה הוא מתנהל באימונים. בתור ילד אני זוכר שהייתי בא לאימונים של הבוגרים ורואה איך הוא מתנהל ואיך הוא מתאמן. בעולם, השחקן שהכי אהבתי לראות הוא סטיבן ג'רארד".

איך שיפרת את הניתור שלך: "בתור ילד במחלקת הנוער של מכבי, תמיד עבדו איתנו על כל ההיבטים – הפיזיים, הטכניים והמנטליים. מאז ועד היום חשוב לי מאוד לעבוד על הפן הפיזי. ביחד עם תכנית אישית שקיבלתי ממאמני הכושר במכבי, אני עובד ומשתדל להשתפר כמה שיותר".

אם היית יכול לבחור, באיזו עמדה היית רוצה לשחק: "האמת שאני חושב שקשר אחורי זו עמדה שתפורה עליי, זו העמדה שאני מרגיש בה הכי בנוח על המגרש. בעברי ובמחלקות הנוער, שיחקתי גם כבלם וגם כמן ימני אבל אני מרגיש הכי בטוח כקשר אחורי ואני הכי נהנה בעמדה הזו".

שער בכורה העונה: "האמת שאני ממש מחכה לחגוג בטירוף ביחד עם הקהל. אני מנסה המון לבעוט ולהשתתף בחלק הקדמי, הרבה יותר מבעבר. אני מחכה מאוד שזה יקרה ואני ממש מדמיין את הרגע הזה".

 
 

עוד באותו נושא: דן גלזר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי