Sport1 Banner

גרסיה הודיע לנבחרתו: לא אגיע לצמד המשחקים מול קנדה

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | מאור אלקסלסי

החשש שייכנס לבידוד אחרי שובו לישראל, מהמדינה בה ראש הממשלה נכנס לבידוד, עשה את שלו. עוד לפני שנודע על ביטול המשחק מול ב"ש, השחקן של טרינידד וטובגו תורגל בהתקפה עם ורד ועטר. זהבי ואזולאי חזרו להתאמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקן בית"ר ירושלים, ליוואי גרסיה, הודיע לנבחרתו טרינידד וטובגו שלא יגיע למשחק הידידות מול קנדה, זאת בשל התפשטות נגיף הקורונה. גרסיה אמור היה לצאת במהלך הפגרה, ככל הנראה כבר בשבוע הבא, לקנדה. הוא היה אמור לעבור דרך שתי טיסות ולנחות לקראת תחילת האימונים שמהווים הכנה לשני משחקי הידידות מול קנדה ב-28 וב-31 במרץ בוויקטוריה. גם נסיעתו של עלי מוחמד, שנבחרתו ניז'ר תשחק מול אתיופיה באותם ימים, מוטלת בספק.

במועדון מעריכים שייתכן שהמשחק של טרינידד וטובגו יבוטל, אך לא לקחו סיכון וכבר בשבוע שעבר, עוד לפני שקיבל את הזימון, הובהר לשחקן שאם יקבל אותו המועדון יבקש מנבחרתו שלא ימריא למשחק. אתמול הודיע דוברו של ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, כי רעיית ראש הממשלה, סופי גרגואר טרודו, חלתה בקורונה ובעלה ייכנס לבידוד.

בצל התפשטות הנגיף וההשלכות על עולם הספורט, בית"ר המשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע שבוטל, ועוד לפני שנודע על ביטולו, רוני לוי כבר גיבש את ההרכב. אתמול חזרו לאימונים תמיר עדי ושלומי אזולאי, כשגם אור זהבי ערך אימון מלא.

במרכז ההגנה תורגלו אנטואן קונטה ודיוגו ורדסקה, כשמקס גרצ'קין ושי קונסטנטין היו אמורים לעלות באגפים. דן איינבינדר שחזר לאימונים מלאים היה מיועד לפתוח במקום אופיר קריאף לצדם של עלי מוחמד וחנן ממן, בזמן שליוואי גרסיה, אלירן עטר ועידן ורד תורגלו בהתקפה.


חזר להתאמן. שלומי אזולאי (אריאל שלום)

עוד באותו נושא: דייגו קרלוס, ליוואי גרסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי