Sport1 Banner

אלישע: "קיבלנו צ'אנס שאסור לפספס". זנטי: "אנחנו מסוגלים"

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

מאמן בני יהודה אחרי ה-0:1 על הפועל רעננה, שהשאיר לקבוצה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון: "אם לא ננצח את הפועל חיפה, כנראה שלא מגיע לנו". כובש השער הוסיף: "יש משחקים שצריך לקחת בכוח"

(גודל טקסט)

בני יהודה גברה הערב (ראשון) 0:1 בחוץ על הפועל רעננה ושמרה על סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון כשנותר עוד מחזור אחד לתום העונה הסדירה. מנגד, הקבוצה מהשרון שקעה עמוק במקום האחרון בטבלה כאשר שש נקודות מפרידות בינה לבין חוף מבטחים.

עמית זנטי, כובש שער הניצחון של בני יהודה, אמר בסיום: "זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל יש משחקים שצריך לקחת בכוח ובלחימה וזה מה שעשינו. באופן אישי, אני עובד קשה באימונים ורוצה לשחק בכל משחק. כשאתה עובד קשה ומחכה בשקט להזדמנות שלך, אתה נותן למאמן שלך את הביטחון להציב אותך ב-11 ואני שמח שכך קרה".

על המשחק המכריע נגד הפועל חיפה במחזור סיום העונה הסדירה: "זה נכון שאנחנו מתקשים לשמור על יציבות בתקופה האחרונה, אבל כל משחק הוא לגופו. אני מאמין שאנחנו מסוגלים לנצח את הפועל חיפה ולהעפיל לפלייאוף העליון".

מאמנו של זנטי, אלישע לוי, סיכם: "השתלטנו על המשחק לחלוטין בחצי השני, אבל אנחנו צריכים לשחק בקצב הרבה יותר גבוה. אנחנו יכולים וצריכים לשחק יותר טוב. זה היה הסיכוי האחרון לשמור על אפשרות להעפיל לפלייאוף העליון ואני מקווה שבשבוע הבא, לשם שינוי, נשלים את המשימה".

מודאג מקצב המשחק. אלישע לוי (דני מרון)
 
 
על המשחק נגד הפועל חיפה: "כל משחק הוא אחר. היום היה רצון גדול מאוד של השחקנים, אך לא הייתה לנו איכות. אני מאמין שנגד הפועל חיפה זה יהיה סיפור אחר ואני מקווה שנצליח להביא את עצמנו למשחק הזה. קיבלנו הזדמנות ואסור לנו לפספס אותה". 

על חוסר היציבות שמאפיין את הקבוצה מאז הגעתו: "לפי הסטטיסטיקה, אנחנו אמורים להפסיד להפועל חיפה בליגה ולנצח אותם בגביע, אבל נתונים נועדו להתיישר. עשינו ארבעה ניצחונות חשובים מאוד במקומות קשים במיוחד. מנגד, הפסדנו את כל משחקי הבית. זה הזמן לשנות את הדברים ואני מקווה שנעשה את זה במחזור הבא. הפועל חיפה קבוצה טובה. אם לא ננצח, כנראה שלא מגיע לנו".

גל כהן, שרשם בכורה כמאמן הפועל רעננה, שמר על תקווה: "לא ציפיתי שנראה פה כדורגל גדול, בטח לא מהצד שלנו. השחקנים נתנו את הכל, השקיעו, נלחמו ורצו. חיפשנו לעשות גול בהתקפת מעבר, אך לצערי לא הצלחנו. אם נמשיך ברוח הקרב הזו, אנחנו נעשה את זה ונישאר בליגה. הייתה לי את הזכות להיות העוזר של  מנחם קורצקי וניסו ואביטן שהם אנשים טובים ומאמנים מצוינים. היום זה לא הספיק, אבל אם אנחנו נמשיך ברוח הזו – אנחנו נישאר בליגה. השחקנים נתנו מאה אחוז, הם נפלו מהרגליים. יכולת אני לא יכול לדרוש. ללחימה ולרצון אין לי חצי טענה. אנחנו נעמוד במשימה ונישאר בליגת העל".

 
 
עוד באותו נושא: אלישע לוי, עמית זנטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי