Sport1 Banner

מכבי חיפה תכריע לגבי עתידו של מאבוקה רק לקראת סיום העונה

ארנסט מאבוקה
ארנסט מאבוקה | אריאל שלום

במועדון מרוצים מהשיפור של המגן אך יכריעו רק בחודש אפריל האם לממש את האופצייה להארית את חוזהו. מכת פציעות והיעדרויות לקראת מ.ס אשדוד, סלליך עשוי לפתוח ב-11, גם שועה בתמונת ההרכב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הקשה 0:1 על הפועל חדרה, במכבי חיפה קיוו שעירוני קריית שמונה תפתיע את מכבי תל אביב והפער בצמרת ייקטן אך פיניש מצוין של האלופה הותיר את הפער על כנו – שש נקודות, לאכזבת הירוקים. "אין ספק שמכבי תל אביב עושה עונה גדולה מבחינת מספרים, אבל אנחנו עדיין קרובים ונמצאים במאבק", הבהירו בכרמל. בכל מקרה, בצוות המקצועי מעדיפים שלא לעסוק ביריבה הישירה לכתר אלא במכת הפציעות וההיעדרויות לקראת המשחק בשבת נגד מ.ס אשדוד.

המגן הספרדי שהגיע בחודש ינואר, ליו קסטייאנו, שיחק רק נגד הפועל כפר סבא ונפצע בחימום לפני המשחק נגד הפועל חדרה וכפי שדיווחנו –  סובל מקרע בגיד המפשעה וייעדר בשש השבועות הקרובים. בנוסף, הקשר יובל אשכנזי נמצא בספק לקראת שבת וכשירותו תתברר רק באימוני סוף השבוע. גם דולב חזיזה ייעדר בשל צהובים ולא מן הנמנע שסינטיהו סלליך יחזור ל-11 כאשר המאמן מרקו בלבול עשוי גם לשנות שיטה ואז ירדן שועה עשוי לקבל הזדמנות בהרכב.

בינתיים, הפציעה של המגן הספרדי פגעה מקצועית גם בשל העובדה כי אין לקבוצה מגן ימני טבעי מחליף לארנס מאבוקה כאשר גם רז מאיר לא יחזור לשחק העונה. לגבי מאבוקה, המגן הוא בין השחקנים הבודדים להם אין חוזה לעונה הבאה כאשר בחיפה ישנה אופציה להאריך את חוזהו. נראה כי ההחלטה תתקבל בשלהי סיום העונה. מאבוקה זוכה להערכה על שיפור משמעותי העונה בעיקר בחלק האחורי אך בכל זאת הירוקים מעדיפים לחכות לגבי ההחלטה הסופית לחודש אפריל.


שועה. מתחרה על מקום בהרכב יחד עם סלליך (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא: ארנסט מאבוקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי