Sport1 Banner

נתניה תמכור כרטיסים ב-40 ש"ח, בצ'יראי מבוקש בפולין

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | אריאל שלום

בקבוצה מהשרון רוצים למלא את האצטדיון ב"משחק העונה" נגד הפועל חיפה, המועדון יצא במבצע מחירים מיוחד. יגלוניה ביאליסטוק מעוניינת בחלוץ, היהלומים חידשו את השיחות עם נציגיו בדצמבר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה יצאה מרוצה מהניצחון על הפועל רעננה שלשום (שבת), שחיזק את האמונה ביכולת של הקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה, כאשר בשבת הקרובה מצפה לה אולי "משחק העונה" שלה, בו תארח את הפועל חיפה. הבוקר החליטו במועדון לבוא לקראת האוהדים ויצאו במבצע מיוחד של כרטיסים במחיר אחיד של 40 שקלים, כשהמטרה היא למלא את האצטדיון.

הקבוצה קיימה אתמול ערב גיבוש בנוכחות אנשי המועדון, שאחריו קיבלו השחקנים חופש להיום ומחר, לפני שיתחילו בהכנות לקראת המפגש עם הקבוצה של חיים סילבס.

בעניין אחר, החלוץ פאטוס בצ'יראי, שהרשים נגד רעננה וכבש את שער השוויון, מעורר עניין בקבוצת יגלוניה ביאליסטוק הפולנית, זו שנכנעה 3:0 לוויסלה קראקוב של אלון תורג'מן בסוף השבוע האחרון. חוזהו של המונטנגרי, אשר מיוצג על ידי הסוכן אדם קידן וכבש שבעה שערי ליגה העונה, מסתיים בתום העונה. יש לציין שחלון ההעברות בליגה הפולנית נסגר בסוף החודש הנוכחי.

לספורט1 נודע שאנשי נתניה קיימו בדצמבר האחרון את השיחה האחרונה עם נציגיו של בצ'יראי במטרה להשאירו, אך לא חלה התקדמות בין הצדדים וכעת מתכוונים והיהלומים יחדשו את המגעים אם וכאשר הקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון.

.
בצ'יראי. עתידו תלוי בהגעה לפלייאוף העליון (אריאל שלום)

עוד באותו נושא: פאטוס בצ'יראי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי