Sport1 Banner

היקה וכוכב יפתחו בנס ציונה, גם רז שטיין יחזור ל-11

רז שטיין
רז שטיין | אודי ציטיאט

צמד שחקני הרכש של נועלת הטבלה יערכו בכורה בראשון מול הפועל באר שבע, מלך השערים יחזור לראשונה להרכב מאז הפציעה. ארז בלפר יעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה

(גודל טקסט)

אחרי חמישה הפסדים רצופים בליגה בסיומם פוטר המאמן עמיר תורג'מן, סקציה נס ציונה קיבלה את אחד המשחקים הכי קשים שיש בתקופה הכי רגישה שלה. נועלת הטבלה תתארח מחר (ראשון) באצטדיון טוטו טרנר לקרב מול הפועל באר שבע (20:00, ספורט1) של יוסי אבוקסיס, שתגיע מחוזקת במספר שחקנים חדשים ועם אנרגיות חדשות.

כזכור, במפגש הראשון בין הקבוצות העונה בליגה הכתומים הצליחו להשיג ניצחון סנסציוני בדקה ה-90 (שהיה הניצחון הראשון שלהם העונה), ויקוו להפתיע גם הפעם. מי שכידוע ידריך את הקבוצה הוא מי ששימש כעוזרו של תורג'מן, ארז בלפר. לאחר ההתמודדות צפויים במועדון לקחת צעד קדימה את החיפוש אחר מאמן חדש. בינתיים, המאמן הזמני החליט לשנות את מערך שלושת הבלמים איתו שיחקה הקבוצה כמעט מתחילת העונה. 

בלפר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים אחרי זעזוע לא פשוט, בעיקר לי באופן אישי. נגיע מוכנים לתת הכל ונעבוד קשה כדי לעמוד במשימה. חלון ההעברות? אנחנו שמחים עם מה שהשגנו ומאמינים שהשחקנים האלה יעזרו לנו מאוד במטרות שלנו".


שחקני נס ציונה חוגגים בניצחון הקודם מול ב"ש (אודי ציטיאט)

פרנסיסקו דוטארי יעלה הפעם כמגן ימני (וקיבל הוראה לשמור על מיקומו בהגנה ולא לצאת קדימה), כאשר אלעד שחף וסביין לילאי יפתחו בקישור האחורי, זאת לאור העובדה שסאקו טורה ייעדר בגלל כרטיסים צהובים ושי אליאס פצוע. אבל השינויים המעניינים מגיעים מהחלק הקדמי, כשהקבוצה תשחק במערך התקפי יחסית אחרי שלא כבשה בחמשת משחקיה האחרונים.

מלך שערי הקבוצה בליגה, רז שטיין, יחזור לראשונה להרכב אחרי הפציעה. בנוסף, יחמיר היקה ודור כוכב, שהצטרפו רק ביום האחרון של חלון ההעברות, יפתחו לצידו הקישור הקדמי, כאשר בחוד ישחק מוסא מאזו.  "אולי דווקא מול קבוצה כמו ב"ש נהיה יותר משוחררים ונוכל להפתיע. מה שבטוח זה שנהיה יותר מסוכנים", אמר שחקן בקבוצה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, פרנסיסקו דוטארי, איתי עוזרי, דריס וויטנס, רז נחמיאס, אלעד שחף, סביין לילאי, דור כוכב, יחמיר היקה, רז שטיין ומוסא מאזו.


פרנסיסקו דוטארי ורז נחמיאס (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: דור כוכב, יחמיר היקה, רז שטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי