Sport1 Banner

איביץ' נפרד: "אף אחד לא ישכח את עטר ושוינפלד"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

המאמן התכונן למשחק בשבת נגד הפועל חיפה: "היריבה בכושר טוב ומגיע לה להיות בפלייאוף העליון". ברסקי: "לא חשבתי לעזוב, כל שחקן עובר תקופה כזו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק החוץ נגד הפועל חיפה ביום שבת (19:45, שידור ישיר בספורט4) בסמי עופר בתקווה לפחות לשמור על פער חמש הנקודות ממכבי חיפה, כשנכון לעכשיו עדיין לא החתימה אף שחקן כשנותרו פחות משלוש שעות לסגירת חלון ההעברות. המאמן ולדימיר איביץ' לא סתם את הגולל על האפשרות לשינויים ואמר שעד הרגע האחרון יכול לקרות משהו. 

ברמה המקצועית, הצהובים יחסרו את אחד משחקני המפתח שלהם העונה, הקשר דן גלזר שיחמיץ את המשחק בשל כרטיסים צהובים, ובמקומו יפתח בהרכב רוסלן ברסקי. הקשר הגיע יחד עם איביץ' למסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

איביץ' אמר לקראת המשחק: "זה משחק קשה מאוד. כל משחק עבור מכבי הוא מסובך. לא קל לנצח אף קבוצה בליגה. הפועל חיפה עשתה תוצאות טובות בשני המשחקים האחרונים וזכתה בשש נקודות בחוץ כך שהם בכושר טוב. עלינו לתת מאה אחוז כדי לנצח. לא יהיה קל, ובמשחק בסיבוב הראשון אמנם ניצחנו 0:3 אבל היה לנו קשה מאוד. זו קבוצה שיודעת להגן וגם לתקוף והיא מסוכנת במצבים הנייחים. היא רוצה להגיע לפלייאוף העליון ומגיע לה להיות שם".

ולדימיר איביץ' (אריאל שלום)


על כך שהפועל חיפה משיגה יותר נקודות בחוץ:
"אולי מבחינת תוצאות הם השיגו יותר נקודות בחוץ, וזה באמת משהו יוצא דופן, אבל גם אנחנו השגנו יותר נקודות בחוץ מאשר בבית. זה מראה שזו קבוצה איכותית אם היא לוקחת הרבה נקודות בחוץ. הפועל חיפה קבוצה עם שחקנים התקפיים טובים מאוד, שחקני קישור טובים וגם שחקני הגנה עם איכות. יהיה לנו קשה".

איביץ' היה אופטימי כשדיבר על חלון ההעברות, אך נותר ללא חיזוק: "בואו נראה. אולי משהו עוד יקרה. עד השעה האחרונה, עד הרגע האחרון אני מאמין שעוד יקרה משהו".

חסרונו של דן גלזר: "דן אחד השחקנים ששיחקו את כל המשחקים העונה והוא אחד מאלה שנתנו לנו הרבה מאוד במשחק ההגנה של הקבוצה. הוא שחקן חשוב מאוד, אבל יש כאן עוד 19-20 שחקנים שכולם חשובים וכולם יכולים לשחק ואנחנו מסוגלים למלא כל עמדה שחסרים בה שחקנים".

הפרידה מאלירן עטר וארון שוינפלד: "היה לי העונג לעבוד עם שניהם. אימנתי אותם שנה וחצי. בכדורגל כשיש לך סגל עם 22-23 שחקנים יש תחרות קשה, ובאופן טבעי אלה שלא משחקים רוצים לצאת החוצה ולשחק ולקבל יותר דקות. אני מדבר באופן כללי, כך שזה משהו נורמלי שקרה כאן ואני מאחל להם הצלחה בקריירה ובחיים האישיים כי שניהם שחקנים טובים ובני אדם טובים שעזרו לנו מאוד עד עכשיו ואני בטוח שאף אחד מאיתנו לא ישכח אותם ואת מה שהם תרמו לקבוצה".


אלירן עטר (אריאל שלום)

על השחקנים שנותרו לאחרונה מחוץ לסגל, דוגמת שחר פיבן, מאור קנדיל, שרן ייני, מתן חוזז וברסקי שלא שותפו מאז ההפסד בגביע: "לא 'חתכתי' אף אחד בגלל המשחק מול אום אל פאחם, ממש לא. אבל אחרי הגביע נשארנו עם משחק אחד בשבוע – הליגה בלבד. אם השחקנים שמשחקים עושים עבודה טובה, אין לי סיבה להוציא אותם מההרכב ולשנות אם הם מרגישים טוב פיזית.  יש תחרות חזקה על ההרכב וזה טוב עבור כולנו. לא קל לקבל החלטה מי ישחק ומי יהיה על הספסל כי לכולם מגיע. העבודה של המאמן אינה קלה, בעיקר במועדון גדול כמו מכבי, שיש בו הרבה שחקנים טובים שמחכים להזדמנות".


ברסקי
שישיחק בעבר בהפועל חיפה אמר לקראת המשחק: "אני מכיר אותה היטב, זו קבוצה שתמיד עושה בעיות למכבי. אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שיש ונגיע מוכנים". כשנשאל על מאבק האליפות אמר: "הפער לא רלוונטי, אנחנו מתמקדים אך ורק בקבוצה שלנו ובמטרות שלנו. אם נמשיך ככה, עם קצב צבירת הנקודות הזה – אני בטוח שנשיג את מה שאנחנו רוצים".


על עטר ושוינפלד
: "מכבי היא מועדון גדול עם שחקנים מצוינים. לכל שחקן יש תחלופה, מי שישחק יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

רוסלן ברסקי. "לא חשבתי לעזוב" (אריאל שלום)

על מעמדו בקבוצה: "אני תמיד מתרכז באימונים קשים ובעצמי. עבדתי קשה שבוע אחרי שבוע כדי להוכיח למאמן שמגיע לי לשחק. כל שחקן במכבי עובר תקופה כזו. לא חשבתי לרגע לעזוב, טוב לי פה ואמשיך לעבוד קשה".

עוד באותו נושא: ולדימיר איביץ', רוסלן ברסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי