Sport1 Banner

אבי נמני על מעברו של עטר: "ויתר על כסף כדי לשחק בבית"ר"

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

כוכב העבר וסוכנו של החלוץ התראיין ב-103FM ודיבר לראשונה על העסקה הגדולה של חלון ההעברות: "אלירן הבין שהסיכוי שלו לשחק במכבי ת"א לא גבוה ולדעתי עשה בחירה נכונה". וגם: מה היה לו לומר על איביץ'?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

העסקה המסקרנת ביותר של חלון ההעברות בינואר נחתמה הבוקר (רביעי), כאשר אלירן עטר עזב את מכבי תל אביב וחתם בבית"ר ירושלים – כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1. עטר, שילבש את חולצה מספר 16 גם בבירה, חתם לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת בהתאם לביצועיו בצהוב-שחור ומחר יתייצב לאימון בכורה בקבוצתו החדשה ועשוי לערוך הופעת בכורה כבר ביום שני במשחק הצמרת נגד אקסית אחרת שלו, מכבי חיפה.

הערב התראיין בתכנית הספורט ב-103FM סוכנו של החלוץ, אבי נמני שסיפר תחילה על הוויתור שעשה עטר כדי לעזוב את קריית שלום ולעבור לבית וגן: "הוא הפסיד כסף. הוא הסכים לוותר על כסף כדי לעבור לבית"ר ולשחק, כי במכבי ת"א הוא לצערי לא התלבש וזה כבר מאוד הפריע לו לשבת בצד. אני חושב שהוא עשה מהלך טוב, כי לפעמים צריך לוותר על כסף".

הסיבה לכך שלא שותף אצל איביץ': "יש מאמן עם שיקולים מקצועיים משלו. אפשר לאהוב את זה ואפשר שלא, אבל זו המציאות. הוא נתן לשחקנים אחרים את הקרדיט ואלירן הבין שהסיכוי שלו לשחק בחודשים הקרובים לא גבוה ושאולי עדיף לעבור למקום שמאמין בו – לדעתי הוא עשה את הבחירה הנכונה. אין לי טענות לאיביץ', דרך אגב".

עטר כפי שהוצג על ידי בית"ר ירושלים (באדיבות דוברות המועדון)

אם הערך של עטר ירד: "הפער בין מה שהוא אמור היה להרוויח במכבי בחודשים הבאים לבין השכר בבית"ר, הוא מאוד גדול. זה נכון שנתנו לו חוזה לשנתיים וחצי בקבוצה אחרת, אבל כל אחד מסתכל על זה מהזווית שלו".

אם הוא מתאים לבית"ר: "בלי קשר לאלירן עטר, היא הייתה חייבת להתחזק. הסגל של בית"ר מאוד קצר ולדעתי עוד שחקן או שניים יצטרפו עד תום החלון. בית"ר רוצה להיאבק על מקום באירופה ואני חושב שאלירן חיזוק טוב מאוד, כי הוא יכול לשחק גם בכנף וגם כחלוץ אם ישתמשו בו בצורה נכונה ויוציאו ממנו את המקסימום. יכול להיות גם שבבית"ר לא הייתה תחרות מצד שחקני הספסל וכעת זה יכול לעורר משהו".


עטר. "ויתר על כסף כדי לעבור" (אריאל שלום)
 

עוד באותו נושא: אבי נמני, אלירן עטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי