Sport1 Banner

בק"ש נפרדו משרידן: "חלוץ מצוין שלא התאים לשיטה של רפואה"

קיליאן שרידן
קיליאן שרידן | ויסלה פלוק

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: האירי הוצג בוויסלה פלוצק הפולנית ובצפון מקווים שיצליחו להחליפו באקס רוג'רס קולה, שבינתיים לא זוכה לשחרור מקבוצתו הזמבית

(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, הפועל קריית שמונה נפרדה אתמול (שבת) מזר נוסף כאשר החלוץ קיליאן שרידן עזב וחתם בוויסלה פלוצק. במהלך הימים האחרונים חיפש שרידן אופציות באירופה וכאשר הגיע ההצעה מפולין, האירי הגיע להסדר על התרת חוזהו בקריית שמונה באופן מיידי וכבר בשבת לפנות בוקר טס לפולין.

הקבוצה הפולנית הציעה לשחקן חוזה לעונה וחצי, כך שעד תום העונה צפוי להרוויח השחקן שכר של כ-100 אלף יורו ובעונה הבאה ירוויח כ-220 אלף יורו. "מדובר בחלוץ מצוין שלא התאים לשיטה של קובי רפואה", ציינו במועדון לאחר עזיבתו.

בקבוצה רוצים להביא מחליף לשרידן והמועמד המוביל הוא רוג'רס קולה. האחרון כבר סיכם את תנאיו בקריית שמונה, אבל קבוצתו הזמבית, זאנאקו, טרם שחררה אותו ועל כן הוחלט לחכות לו ביממה הקרובה, אחרת ייבחנו אופציות אחרות. זר נוסף עשוי להגיע על חשבונו של ג'יימס אדני שנפצע וסובל מקרע במיניסקוס ונראה כי ייעדר עד לסיום העונה.

בינתיים, בקריית שמונה מבינים כי מצבם הולך ומחמיר, בייחוד לאור הניצחון המפתיע של הפועל כפר סבא על מכבי חיפה. בקבוצה סימנו את המשחק הקרוב מול הפועל חיפה כקריטי במאבק התחתית. 


קולה. ישוב לק"ש? (Photo by Jan De Meuleneir/Photonews via Getty Images)

עוד באותו נושא: קיליאן שרידן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי