Sport1 Banner

מכבי חיפה הודיעה: שועה הושעה לשלושה ימים ויעמוד בפני ועדת משמעת

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

המועדון הירוק הודיע כי נערכה שיחה עם החלוץ ובקרוב יתבררו נסיבות האירועים האחרונים. "שחר נפגע מהסיטואציה אבל עדיין לא החליט לוותר עליו". בלבול יבקש חלוץ בכיר במקרה של עזיבה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה עדיין מתעסקים סביב סוגיית ירדן שועה. החלוץ שהתפרץ אחרי הניצחון על בני יהודה ביום שני ולא הגיע אתמול (שלישי) לאימון הקבוצה, בהודעה רשמית של הירוקים נכתב כי החלוץ הושעה לשלושה ימים: "לאחר שיחה שנערכה עם השחקן ושמיעת גרסתו הודיע המועדון לשחקן כי הוא מושעה לשלושה ימים מאימוני הקבוצה, בהתאם להוראות תקנון המשמעת".

בנוסף נכתב: "כל זאת עד לקיום ועדת משמעת שתברר את נסיבות האירועים האחרונים". חשוב לציין כי מכבי חיפה הבהירה לשחקן כי עד קיומה של אותה ועדה, המועדון לא מתכוון להתעסק בעתידו בירוק, וזאת למרות שהשחקן מעוניין לעזוב.

בכרמל למעשה מחכים להחלטה של נשיא המועדון יעקב שחר שצפוי לערוך מספר שיחות עם המאמן מרקו בלבול ועם מקורביו, ביניהם בנו אור שחר שהיה מהגורמים הבולטים בהבאתו של שועה מבני יהודה אשתקד.


עשוי להשאיר את ירדן שועה במכבי חיפה. יעקב שחר (מאור אלקסלסי)

בניגוד לאירועי המשמעת הקודמים, הפעם מספרים בחיפה על מצב שונה, בעקבות העימות עם עוזר המאמן פול גרובס: "שחר נפגע מהסיטואציה אבל עדיין לא החליט לוותר על שועה. אין ספק ששועה יקבל עונש אבל נראה שהוא עדיין לא יימכר", אמר גורם בחיפה והוסיף: "בכל מקרה זאת תהיה החלטה של שחר".

ככל הנראה שחר ינסה לברר מדוע שועה לא קיבל דקות והמאמן מצידו יסביר על המדדים של החלוץ בימים האחרונים שלא אפשרו את שיתופו במשחק בבלומפילד. בלבול עצמו הבהיר לאחרונה כי אינו מתכוון לוותר על שועה וכל ההחלטות מקצועיות בלבד. אם אכן החלוץ יעזוב, המאמן יבקש ישראלי בכיר על חשבונו.

מאידך בסביבתו של שועה הבינו את מהות הבעיה בה נמצא החלוץ ואף ניסו לקבוע פגישה עם שחר, אך בשלב זה הוחלט כי פגישה מסוג זה לא תתקיים. אגב המאמן המנטלי יגאל הילל שהוחתם לאחרונה כדי לסייע לחלוץ נעדר בשבוע האחרון בשל סיבות אישיות וכעת הוא חוזר בכל הכוח על מנת לפתור את הסוגיה.

יבקש ישראלי בכיר אם ירדן שועה יעזוב. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא: יעקב שחר, ירדן שועה, מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי