Sport1 Banner

בלבול: "ניסינו לשחק על כל הקופה וזה עלה לנו ביוקר". עוואד: "אני לא אלך לישון"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה היה מלא אכזבה לאחר ההפסד הדרמטי 4:3 למכבי ת"א: "ידענו לחזור מפיגור ולהגיע למצבים, אבל אסור לספוג ארבעה שערים בבית". החלוץ שהיה קרוב להכריע את המשחק: "הוכחנו שאנחנו לא פחות טובים מהם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לא כך קיוותה מכבי חיפה לסיים את משחק העונה. הירוקים הגיעו הערב (שני) נחושים להוכיח שהם ראויים לאליפות לא פחות ממכבי תל אביב, זכו לתמיכה אדירה מצד האוהדים שמילאו את אצטדיון סמי עופר וחזרו פעמיים מפיגור, אך ספגו שער אכזרי בתוספת הזמן ויצאו בידיים ריקות ועם פער של 6 נקודות מהמוליכה בצמרת הטבלה.

המאמן מרקו בלבול תיאר את תחושותיו בסיום המשחק: "אכזבה גדולה, רצינו מאוד לנצח. באנו בגישה התקפית וניסינו ללכת קדימה. אחרי מחצית ראשונה רעה מאוד ופיגור 2:0, ידענו לחזור ולהגיע למצבים. לצערי, אחרי שעשינו 3:3 לא ידענו לשמור על זה. לעוואד הייתה הזדמנות לעשות 3:4 ובצד השני חטפנו במתפרצת שער גדול לקהל ולתקשורת, אבל מאכזב מאוד לנו".

היה חסר לו מנהיג שיהרוג את המשחק: "כן. ניסינו לנצח, לא הסתפקנו בנקודה והלכנו על כל הקופה עם שלושה חלוצים בהרכב, ניסינו להשאיר הנקודות אצלנו אבל עשינו טעות אחת שעלתה לנו ביוקר בגול הרביעי, היינו צריכים להיות זהירים ולשמור יותר קרוב. הפנדל אני לא בטוח שהיה, אבל אסור לספוג ארבעה שערים בבית".

ווילדסחוט כובש.
ווילדסחוט כובש. "גילינו אופי וידענו לחזור למשחק" (מאור אלקסלסי)

הקבוצה שלו הופיעה מאוחר מדי: "נכון, לא פתחנו טוב. לא היינו מדויקים, חדים ועשינו טעויות בהגנה, אבל גילינו אופי וידענו לחזור למשחק פעמיים ממצב קשה מאוד, הקצב היה גבוה בחצי השני אבל מאכזב להפסיד משחק כזה. מכבי תל אביב ניצחה בצדק אם מסתכלים על כל 90 הדקות".

החילופים שלו השפיעו: "כן, אבל מבחן התוצאה הכי חשוב ולא ניצחנו. יש דברים טובים שניקח ודברים שנצטרך לשפר, במיוחד טעויות במשחק ההגנה. צריך להרים את הראש, יש משחק חשוב בשבת, אנחנו צריכים להתאושש פיזית ומנטלית. חשוב להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

הסיכוי להדביק את הפער קטן: "גם אם היינו מנצחים או עושים תיקו, אנחנו רק במחזור ה-17 ויש עוד הרבה משחקים ונקודות בקופה, יש קבוצות בצמרת שיאבדו נקודות. צריכים להיות מוכנים למשחק הבא, לעבוד קשה ולעשות הכל".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים.
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. "גם אם היינו מנצחים, העונה עוד ארוכה" (מאור אלקסלסי)

בשנים הקודמות לא היו חוזרים פעמיים: "לא מדבר על העבר, רק על ההווה והעתיד. אני מסתכל על כאן ועכשיו ומכבי חיפה של השנה יודעת לעשות מהפכים ולחזור, אבל היום אני מאוכזב מהתוצאה".

מוחמד עוואד, שכבש את שער השוויון הדרמטי שלבסוף לא הספיק, סיפר בכאב: "האמת אין מילים, נתנו הכל, רצינו לנצח ומהתחלה הראינו את זה למרות שהתחלנו לא טוב. מבואסים".

פספס הזדמנות להכריע: "אני לא הולך לישון היום. יכולתי לשים עוד גול אבל אין מה לעשות, מסתכלים קדימה. זה היה מצב לא פשוט, אבל אני מצפה מעצמי להבקיע. הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח והראינו את זה. ב-3:3 דחפנו קדימה והראינו שאנחנו קבוצה לא פחות טובה ממכבי תל אביב, מצטער בפני הקהל שבא לפה ונתן הצגה שלא הייתה הרבה זמן כמוה".

עוואד.
עוואד. "מצטער בפני הקהל שנתן הצגה" (מאור אלקסלסי)

הפער עומד על 6 נקודות: "יש עוד ליגה ארוכה, מסתכלים ממשחק למשחק. עשינו 13 משחקים בלי הפסד ואני בטוח שאם נמשיך בדרך הזאת אנחנו נישאר צמודים אליהם עד הסוף. נקווה לטוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי