Sport1 Banner

הכיסאות שנשרפו, הנזילות ביציע וארון החשמל: תמונת מצב מבלומפילד

בלומפילד מוצף
בלומפילד מוצף | אודי ציטיאט

רמזי גבאי, יושב ראש הנהלת הדירקטוריון של היכלי הספורט בתל אביב, התייחס לנושאים הבוערים בנוגע לאצטדיון בראיון לתוכנית הספורט של 103FM

(גודל טקסט)

אחרי שהמשחק בין בני יהודה לסקציה נס ציונה שאמור היה להיערך בבלומפילד נדחה ברגע האחרון בשל תנאי מזג האוויר, רמזי גבאי, יושב ראש הנהלת הדירקטוריון של היכלי הספורט בתל אביב, התייחס הערב (ראשון) לנושאים הבוערים בראיון לתוכנית הספורט של 103FM.

גבאי הסביר: "הייתי אתמול בבלומפילד, כר הדשא היה במצב מצוין. כששתי הקבוצות הגיעו לאצטדיון, אפשר היה לקיים משחק כדורגל. תבינו, בשעה זו ממש, אמבולנס וכבאית מפנים חניון מול בלומפילד שהוצף במים. לפני המשחק אתמול התחילו בסביבה פיצוצים בלוחות החשמל וניתנה הנחייה שיש סכנת חיים. לכן הורידו את השאלטר באצטדיון. ברגע שהגשם נרגע, הדשא היה כשיר למשחק. הרמנו גם את החשמל ולא הייתה שום בעיה, אבל אז הגוף המשדר של המשחק הבהיר שהוא צריך עוד זמן להיערך".

האם בלומפילד נפתח מוקדם מידי: "כבר היו באצטדיון כ-30 משחקים. קרה פה אתמול דבר שלא היה עשרות שנים. זה לא רק האצטדיון, ראיתם את המסעדה של איציק גדול? אם זה יקרה בתדירות של פעמיים בחורף, אז יצטרכו לחשוב היטב מה עושים עם מערכות הניקוז במדינה. בשעה אחת ירדו 41 מילימטר של גשם, זה דבר לא נורמלי. יש פה סימון לאן הגיעו המים. תבואו ותראו בעצמכם. כשיש גשם שגרתי של חורף רגיל, אין בעיה. אין לנו שום חוות דעת שהמתקן לא בטיחותי – הוא כן. את הנזילות שהיו ביציעים כבר תיקנו. תבדיל בין זה לבין מה שקרה עכשיו. יש נזילות, יש את נושא הגג ויש את ההצפה שהייתה אתמול. הנזילות בטיפול, על הגג כבר דיברנו. בטיחותית, אין שום דאגה. יש לנו את כל הביטחונות. היה גשם לא נורמלי. חצי שעה לאחר שמזג האוויר נרגע, המגרש כבר היה כשיר למשחק ומאמני הקבוצות אישרו זאת".


אצטדיון בלומפילד (אלבום פרטי)

גבאי הוסיף: "ראינו מה קורה מסביב ושמענו את הפיצוצים של לוחות החשמל ברחובות המקבילים, אז הורדנו את לוחות החשמל. ניידת השידור הודיעה שהיא לא יכולה לעמוד בהתראה הקצרה וביקשה לדחות את המשחק ל-17:00. המאמנים לא רצו, ואז הייתה הבנה מלאה בין כל הגורמים שדוחים את המשחק. העירייה לא אטומה באף נושא, אנחנו נדון בסאגת הגג. אתמול עבדנו במשרה מלאה וטיפלנו במקרים הרבה יותר קשים. מול בלומפילד פה, כרגע, במגרש החנייה, עומדים אמבולנס וכבאית ומפנים מים. אני מקווה שלא ימצאו שם אף אחד. תאמינו לי".

הליקויים באצטדיון: "אנחנו מתקנים כל הזמן. אני מדבר איתכם כרגע מבלומפילד, אנחנו עובדים פה במגרש. המתקן בנוי ליום נורמלי של גשם, כ-20 מילימטר בשעה. הצופים יירטבו כי אין גג, אבל לא מעבר לכך. עובדים פה בזה הרגע על תיקוני נזילות, פתיחות קווים ועושים כל מה שאפשר. המושבים שנשרפו? החלפנו אותם, הכל כבר מסודר. החלפנו את כל הכיסאות שנשרפו. המושבים היו מעכבי בערה והם עומדים בתקן, זה בדוק, שלחנו אותם למכון התקנים".

 
 

עוד באותו נושא: אצטדיון בלומפילד, תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי