Sport1 Banner

אראל סובל מקרע חלקי ברצועה הצולבת, ברסקי על הכוונת

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | אריאל שלום

הקשר עבר בדיקת MRI שבישרה גם על פגיעה במיניסקוס, עלול להיעדר יותר מחודשיים ועדיין לא ברור אם יעבור ניתוח. סילבס לקראת חדרה: "ימים לא פשוטים". בקבוצה אישרו את מועמדותו של שרידן, שחקן מכבי ת"א יחזור?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שבועות קשים עוברים על הפועל חיפה. הקבוצה של סילבס עדיין במקום השישי אשר מקנה מקום בפלייאוף העליון, אך הפסידה את שלושת המשחקים האחרונים שכללו תבוסות קשות למכבי חיפה בדרבי ולבית"ר ירושלים. במועדון מקווים לסיים את התקופה הרעה ולצאת לדרך חדשה במשחק החוץ נגד הפועל חדרה (שבת, 18:30), אולם עוד קודם לכן התבשרו הבוקר בחדשות לא פשוטות.

גם הפעם האדומים יגיעו בסגל חסר ללא הבלם ניסו קפילוטו, שלפי תוצאות בדיקת ה-MRI, ייעדר כחודש ימים, אבל לרשימת הפצועים הצטרף גם הקשר גל אראל שנפצע במהלך המשחק האחרון ובבדיקת MRI שעבר התגלה קרע חלקי ברצועה הצולבת בברך שמאל ופגיעה במיניסקוס. על פי הערכות הקשר ייעדר במשך חודשיים, אך יעבור מספר בדיקות נוספות בהן ייקבע אם יצטרך לעבור ניתוח. לעומתם, מי שצפוי לחזור להרכב הוא המגן דור מלול גם הבלם בן והבה שריצה עונש הרחקה. לירן סרדל שמתקשה להחלים מפציעתו בספק למשחק הקרוב.

במועדון קיבלו בהלם את פציעתו של אראל וכבר החלו לחשוב על מחליף במרכז המגרש, כאשר אחד השמות שעלו הוא של קשר מכבי תל אביב רוסלן ברסקי. כזכור, האחרון כבר שיחק במדי הפועל חיפה בעונת 2017/18 במהלכה הבקיעה שני שערים ונחשב למוערך מאוד על ידי הבעלים יואב כץ.

המאמן חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "המפגש מול חדרה מאוד קשה משתי סיבות – הראשונה שחדרה קבוצה טובה שניצחה אותנו בסיבוב הראשון ויש לה איכויות והסיבה השנייה שאנחנו עוברים ימים לא פשוטים אחרי תוצאות לא טובות. נרצה להגיע למשחק הקרוב ולתקן וכל משחק הוא הזדמנות חדשה לחזור למסלול ונעשה כל מה שאפשר כדי שזה יקרה וזה יקרה רק דרך הקרבה ונחישות גדולה".


"כל משחק הוא הזדמנות חדשה לחזור למסלול". חיים סילבס (עומרי שטיין)

בינתיים במועדון כבר בוחנים אופציות נוספות לחיזוק בחודש ינואר וכפי שפורסם אתמול לראשונה בספורט1, אחד המועמדים להצטרף הוא חלוץ קריית שמונה, קיליאן שרידן. נציגיו של החלוץ האירי אישרו כי חיפה הגישה הצעה כספית נמוכה, אך השיחות בין הצדדים יימשכו עם פתיחת מועד ההעברות. גם שמו של יאקוב סילבסטר הוזכר, אבל טרם נעשתה פנייה רשמית לשחקן.

בתוך כך, מנהל מחלקת הנוער של הפועל חיפה אלון שלמה הגיש הבוקר תלונה לתחנת זבולון בגין נזק לרכוש במזיד כתוצאה ממעשי ונדליזם שאירעו לאחרונה באיצטדיון קרית חיים שהגיעו לשיאם שלשום כאשר ערב ביקורת של יועץ בטיחות שהוזמן על ידי המועדון לקראת ביקורת התמ"ת, גילו אנשי המחלקה חבלות בגדרות ובמתקנים שונים. מעשים אלה מצטרפים לגניבת גדרות ושערים מהאצטדיון בחודשים האחרונים.

במועדון חושדים כי יתכן שמאחורי המעשים עומדים גורמים שמטרתם לסכל את מאמצי המועדון לקבל אישור תמ"ת מה שיאפשר לפתוח את האיצטדיון למשחקי הליגה. מהמועדון נמסר: "השקענו בחודשים האחרונים מאמצים ומשאבים רבים כדי שנוכל לעבור את ביקורת התמ"ת כמדי שנה אבל לתדהמתנו שוב ושוב אנחנו נתקלים במעשי ונדליזם מכוונים שנועדו ככל הנראה לפגוע במועדון ובמחלקת הנוער"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי