Sport1 Banner

ז'אנדו פוקס יחליט על עתידו בשבועיים הקרובים

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה, שצפוי לפתוח מול מכבי ת"א במקומו של נטע לביא, ייפגש עם הירוקים ויכריע לגבי המשך דרכו, טרואה וסושו מעוניינות בו. חיימוב ושועה חזרו לאימונים מלאים. קפטן קבוצת הנוער מאור לוי, חתם ל-3 שנים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת משחק העונה ביום שני נגד מכבי תל אביב. למרות חשיבות המשחק, הירוקים מבהירים כי האליפות לא תוכרע בהתמודדות הזו, אך עדיין מבינים את היוקרה סביב המפגש. "המשחק הזה חשוב לקהל שלנו וזאת המטרה העיקרית שלנו – לשמח את הקהל", אמרו בחיפה.

מבחינה מקצועית, אתמול (שלישי) חזרו לאימונים השוער גיא חיימוב והחלוץ ירדן שועה, שנגרע מהסגל במשחק האחרון מול עירוני קריית שמונה ועדיין לא בטוח אם יחזור אליו בקרב מול הצהובים-כחולים ביום שני. גם כשירותו של חיימוב טרם ברורה ואומנם השוער החלים מפציעתו בכתף, אבל רק סמוך למשחק יוחלט אם להכלילו בסגל למשחק. מי שלא ישחק בוודאות הוא כמובן הקפטן נטע לביא המוצהב ומרקו בלבול יכריע בימים הקרובים לגבי מחליפו. ההערכה כי ז'אנדו פוקס יתפוס את מקומו של הקפטן במרכז השדה ויפתח לצדו של יובל אשכנזי.

עוד בנוגע לפוקס, עתידו של הקמרוני במועדון הירוק צפוי להיות מוכרע בשבועיים הקרובים, כאשר השחקן עצמו צפוי לקבל החלטה אם להישאר בישראל או לעבור לצרפת שם מעוניינות בו טרואה וסושו. כפי שפרסמנו לראשונה לפני חודש, אלאבס הודיעה על רצונה להחזיר את פוקס בחודש ינואר בשל מחסור בדקות, אך בשבועיים האחרונים נכנס השחקן לרוטציה של בלבול ולכן תיערך שיחה נוספת בין הצדדים. יש לציין כי גם המאמן עצמו טרם החליט סופית אם להיפרד מהשחקן במועד ההעברות הקרוב.


מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, קפטן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, מאור לוי, קשר את עתידו בזה של המועדון לשלוש השנים הקרובות עם אופציה לשנתיים נוספות. לוי נפגש עם המנכ"ל אסף בן דב וחתם רשמית על החוזה החדש, כאשר החתימה נעשתה בנוכחותו של נטע לביא, קפטן הקבוצה הבוגרת. בן דב אמר אמר לשחקן לאחר החתימה: "נטע צריך להיות הדוגמה שלך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי