Sport1 Banner

אור אינברום שוחרר מהפועל ת"א, שרוצה לצרף את חן עזרא

אור אינברום
אור אינברום | אריאל שלום

חוסר המחויבות ושכרו הגבוה של הקשר היוו שיקול מכריע. גורם: "שחקן שזקוק לסביבה שקטה". האדומים יפנו בקרוב לשחקן אומוניה ניקוסיה. צמד לאולהה ב-4:6 על קבוצת הנוער

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רוצה לברוח כמה שיותר מהר מקרבות התחתית ולשם כך האדומים מתכננים מתיחת פנים רצינית בינואר בהתאם ליכולתם הכספיות. לאחר שצמד החלוצים הזרים, פרנסיס קיירמה ודמבה קמארה, קיבלו הודעה על שחרורם – המהפכה נמשכת. הבא בתור הוא הקשר אור אינברום שקיבל הודעה דומה הבוקר (רביעי).

המאמן ניר קלינגר והמנהל המקצועי משה סיני שוחחו עם הקשר בן ה-23, הודיעו לו שאינו נמצא בתוכניות המקצועיות ושהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. אינברום שהגיע לקבוצה בקיץ כמושאל מגנט הבלגית עם אופציית רכישה והוגדר על ידי ראשי המועדון כאחד מהשחקנים המבטיחים בכדורגל הישראלי, לא הצליח להשתלב מקצועית. כמו כן בחודש אוקטובר היה ביצע עבירת משמעת כשבילה עד מאוחר ולכן הושעה.

בתקופה האחרונה הייתה אכזבה גדולה מחוסר המחויבות של הקשר באימונים, וכן שכרו הגבוה, כ-150 אלף דולר לעונה, היווה שיקול בשחרורו. אינברום שותף העונה ב-11 משחקי ליגה בהם תרם שער בודד.

אור אינברום. נחתך מהפועל תל אביב (אריאל שלום)



גורם בסביבת המועדון אמר: "אינברום הוא שחקן טוב עם הרבה כישרון אבל הוא זקוק לסביבה שקטה ולכן אנחנו נפרדים ממנו. נקווה שימצא קבוצה אחרת בה יממש את הפוטנציאל שלו".
 
בינתיים, האדומים חושבים על שחקני חיזוק. במועדון רצו לצרף את רועי גורדנה אך נתקלו בסירוב של קבוצתו הנוכחית מ.ס אשדוד. במקביל, בחודרוב מתכוונים לפנות בימים הקרובים לחן עזרא, קשר אומוניה ניקוסיה שלא משחק בקפריסין וכבר דווח בתקשורת המקומית כי יעזוב את המועדון. עזרא, שבקרוב יהיה בן 31, כבר שיחק בשורות האדומים כחצי עונה בעונת הירידה 2016/17 עד שעבר לבית"ר ירושלים לאחר הפירוק.

בתוך כך, האדומים קיימו היום משחק אימון מול קבוצת הנוער, בו ניצחה הקבוצה הבוגרת 4:6 ומי שהרשים היה חלוץ הרכש מייקל אולהה שהבקיע צמד. עומר דמארי (צמד), רז כהן ומוטי ברצשקי הוסיפו.

חן עזרא. שוב במדי הפועל תל אביב? (דני מרון)
 

עוד באותו נושא: אור אינברום, ניר קלינגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי