Sport1 Banner

הקפטן נגד מכבי ת"א ייקבע לפי המערך של בלבול. ליאני ישפוט

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה מתלבט האם לפתוח עם פוקס בקישור האחורי עקב היעדרות לביא או לחזור לשיטת שלושת הבלמים, בה חבשי ישוב להרכב ויענוד את הסרט. וגם: שועה יחזור לאימונים, נקבעו השופטים למשחק העונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (שלישי) לאימונים ותגביר את הכנותיה לקראת המשחק הגדול נגד מכבי תל אביב בסמי עופר ביום שני הקרוב. במועדון מבינים את חשיבות המשחק לא רק מבחינת המיקום בטבלה ומאבק האליפות אלא גם קרב על יוקרה. לפי אנשים במועדון, על אף הניצחונות האחרונים של בית"ר ירושלים, מאבק האליפות הוא בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב. החלוץ ירדן שועה שהיה חולה בימים האחרונים ולא נכלל בסגל בניצחון 1:2 על עירוני קריית שמונה, צפוי לחזור לאימונים.

הקבוצה של מרקו בלבול תגיע למשחק כזכור ללא הקפטן נטע לביא שיחמיץ את המשחק בשל כרטיסים צהובים. המאמן מתלבט מי יחליפו בהרכב. האופציה המועדפת על בלבול היא שילובו של ז'אנדו פוקס. אופציה נוספת היא מערך עם שלושה בלמים. מעבר לכך, להחלטה על המערך תהיה השפעה גם על בחירת הקפטן לקראת המשחק. אם בלבול יבחר במערך של שלושה בלמים, עאיד חבשי יפתח ב-11 ויענוד את סרט הקפטן. מנגד, אם הקבוצה תמשיך במערך של ארבעת שחקני ההגנה שרץ כבר תקופה ארוכה, אחד מבין עופרי ארד וסאן מנחם ישמש כקפטן.

אגב, היום פרסמה ההתאחדות לכדורגל את שיבוץ השופטים למחזור הקרוב ואת משחק העונה ביום שני ישפוט לירן ליאני, לו יסייעו הקוונים דביר שמעון ודודו ביטון, דוד פוקסמן יהיה השופט הרביעי ושופטי ה-VAR הם אלי חכמון ותום עדי. ליאני היה מי שניהל לאחרונה את הדרבי החיפאי שהסתיים ב-0:3 חלק לירוקים וגם שובץ למשחק גביע המדינה בו הודחה מכבי תל אביב במפתיע בעפולה, כשאיבדה יתרון כפול ונכנעה 3:2 להפועל אום אל פאחם.

בנושא אחר, הירוקים רוצים להתחזק בחודש ינואר ואחת העמדות בה הקבוצה מחפשת חיזוק היא עמדת המגן הימני, בשל פציעתו של רז מאיר שסיים את העונה. במועדון בוחנים מספר אופציות מהליגה הלאומית כשבין השאר מדובר בעלאא ג'אפר מהפועל עכו, אך מצד שני מאחלים לחזרתו של רמי גרשון שייכנס לרוטציה במרכז ההגנה ואז לא מן הנמנע שעופרי ארד או חבשי יוסטו לאגף הימני. במשחק הגביע, אגב, מי שתופקד כמגן ימני בהעדרו של ארנסט מאבוקה היה דווקא לביא.

עאיד חבשי. אם ישחק ישמש כקפטן (מאור אלקסלסי)




עוד באותו נושא: מרקו בלבול, עאיד חבשי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי