Sport1 Banner

בלבול: "האליפות לא תוכרע בחודש הקרוב". פריי יגיע אם יוצע לו חוזה ארוך טווח

קרים פריי
קרים פריי | אריאל שלום

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק נגד קריית שמונה: "יהיה משחק קשה במגרש קשה. קבוצות באות נגדנו עם אקסטרה מוטיביציה". הקשר עשוי לחזור מטורקיה, סלליך עשוי לפתוח

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ביום שלישי חגגה מכבי חיפה ניצחון גדול בדרבי, ראשון לאחר שלוש וחצי שנים, אבל במועדון ובעיקר המאמן מרקו בלבול מבינים כי ההישג המשמעותי יהיה חגיגות בסוף חודש מאי ולכן הוא ביקש משחקניו לרדת לקרקע – כיוון שכבר בשבת מצפה להם משחק קשה נוסף נגד הפועל קריית שמונה (17:10, שידור ישיר בספורט4). חיפה תרצה להשיג ניצחון נוסף ולהגיע במלוא ההתלהבות לקראת המפגש נגד מכבי תל אביב ביום שני בעוד שבוע וחצי.

בלבול דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו באים לכל משחק באותה גישה, גם אחרי משחקים כמו בית"ר ירושלים דאגנו לבוא מוכנים למשחק הבא מבחינה מנטלית, אותו דבר נעשה נגד קריית שמונה. זו קבוצה שעושה תוצאות טובות בחודש האחרון, דינמית וצעירה. נעשה את ההכנה הנכונה כדי לצאת משם עם שלוש נקודות".

הציפיות מהקבוצה: "אני כל כך הרבה שנים מכיר את מכבי חיפ מבפנים, גם כמאמן וגם כשחקן, ותמיד יש רעש וציפיות. השחקנים מוכיחים שהם תמיד באים בפוקוס ומאוד מחויבים, מבינים מה הסיכונים שבאים בכל משחק. הכוח שלנו הוא שאנחנו מאוד מאוזנים מבחינה מנטלית. יש לנו עוד יומיים, נעשה את הכל לעשות מוכנים. מזג האוויר והתנאים לא יהיו פשוטים, אבל נעשה את הכל לבוא מוכנים".

בלבול.
בלבול. "תמיד יש ציפיות ממכבי חיפה" (מאור אלקסלסי)

החילופים שעשה נגד הפועל חיפה: "אני לא חושב שזה נכון לדבר על שחקנים, אני לא אדבר שחקן שחקן. במשחק בקצב גבוה קשה לעלות מהספסל ולהיכנס. השיטה השתנתה, היה קשה לעשות את ההתאמות. חשוב לדבר על מכבי חיפה שבאה לדבר ועשתה ניצחון יפה. ברוב המחצית השנייה שיחקנו כדורגל פנסטסטי. עכשיו צריך להתכונן לקריית שמונה, הדרבי הוא היסטוריה מבחינתי".

האוהדים הסתערו על הכרטיסים למכבי ת"א: "היתה אווירה מדהימה בדרבי, אני לא זוכר אווירה כזאת הרבה זמן. חבל שבתקופתי לא היה את סמי עופר. זה ביטוי לחיבור שיש לשחקנים עם הקהל. הפוקוס שלנו הוא רק על האימון הקרוב והמשחק הקרוב ולא קדימה, יהיה לנו זמן להתכונן למכבי תל אביב".

סוגר שנה במכבי חיפה: "אני לא מסתכל על העבר ולא עושה סיכומים, אני תמיד מסתכל על ההווה וקדימה. חשוב להיות מרוכז כאן ועכשיו, ולהעביר את המסר הזה לשחקנים שאסור לנו לאבד את הריכוז לשנייה. יש ליגה מאוד חזקה, ליגה שוויונית, כל משחק יהיה מלחמת עולם. קבוצות באות נגדנו עם אקסטרה מוטיבציה ולפעמים אנחנו מתקשים להתמודד עם זה. אם נדע להיות מאוזנים עם רגליים על הקרקע נצליח, אני לא מכיר דרך אחרת להצליח חוץ מעבודה קשה".

אוהדי מכבי חיפה.
אוהדי מכבי חיפה. "חבל שלא היה סמי עופר בתקופתי" (מאור אלקסלסי)

הצליח במשימה לשמה הגיע למועדון: "המטרה שלי היתה להחזיר את השמחה לקהל, ואני שמח שבזה הצלחנו. אבל יש עוד דרך ארוכה וצריך עוד להמשיך לשמח אותם, וזה מבחינתי הכל".

ההכנה הטקטית שעשה לדרבי: "היה קשה לדעת איך יתפתח המשחק. היו שיקולים פיזיים עם כמה שחקנים שגילו עייפות ועומס. גם לגבי הצהובים, אין סיטואציה שאנחנו לא מנתחים לפני המשחק, ידענו את מי אנחנו רוצים להחליף ועם מי אנחנו רוצים לקחת סיכון. יש לי סגל שאני סומך עליו ולכל אחד יש מחליף. הדרך היחידה לדחוף שחקנים ללימיט שלהם היא שידעו שכל הזמן יש מישהו שמחכה להחליף אותם בהרכב".

המשחק נגד ק"ש: "יהיה משחק חוץ קשה במגרש קשה, את רוב השחקנים אימנתי בנבחרת האולימפית, יש להם שחקנים קשוחים ודינמים שעובדים על המגרש. יהיה לנו משחק סופר קשה, אנחנו יודעים את זה ונעשה הכל לחזור עם שלוש נקודות".

סלליך. יחזור להרכב? (מאור אלקסלסי)
סלליך. יחזור להרכב? (מאור אלקסלסי)

איך לא חושבים על מכבי ת"א: "אנחנו מוכרחים, שבוע אחרי שבוע, נשארים בפוקוס. סביב מכבי חיפה יש המון רעש, אני מסתובב בעיר ומרגיש את האווירה. הפוקוס שלנו חייב להיות ממשחק למשחק, לא צריכים לחשוב מה יקרה במרץ או אפריל. האליפות לא תוכרע בחודש הקרוב, צריכים להיות מרוכזים במשחק הקרוב וזה הכל".

לקראת המשחק נגד קריית שמונה לא צפוי המאמן לבצע שינויים רבים, אך בכל מקרה הוא מתלבט בין יאניק ווילדסחוט לבין סינטיהו סלליך. בנוסף, הקשר ז'אנדו פוקס עשוי לקבל דקות מרובות על מנת להכשיר אותו לקראת מכבי תל אביב שם ייעדר הקפטן נטע לביא בגלל צהובים.

כפי שפרסמנו אתמול (רביעי), במועדון החליטו לעכב את התכניות של חלון ההעברות בינואר עד לאחר המשחק נגד הצהובים, ובכל מקרה עוקבים אחר מספר מושאלים ובראשם סאקו טורה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ישנה שביעות רצון משיפור בכושרו של קשר נס ציונה שעשוי לחזור בחודש ינואר, אך זה יקרה רק אם בלבול יחליט כי יהפוך לחלק משמעותי ברוטציה.

סאקו טורה. יחזור מהשאלה בינואר? (אודי ציטיאט)
סאקו טורה. יחזור מהשאלה בינואר? (אודי ציטיאט)

בקרב הזרים, בחיפה פוזלים לכיוונו של קרים פריי. האחרון הגיע בינואר שעבר והפך לאהוד הקהל, ובמועדון סיפרו כי ישנה מחשבה להתחזק בעמדות שונות בקרב הזרים אבל הם מודעים לרצון הקהל שרוצה לראות את פריי חוזר ללבוש ירוק. לאחרונה נודע כי נציגיו של השחקן שוחחו עם אנשי מכבי חיפה, והסבירו כי השחקן יסכים לוותר על חוזהו שעומד על מיליון יורו לעונה בקבוצה הטורקית אם יזכה לחוזה ארוך טווח בכרמל.

עוד באותו נושא: מרקו בלבול, קרים פריי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי