Sport1 Banner

הכרמל לבש ירוק: "זה היה נוק אאוט שלא יישכח הרבה זמן"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה חגגו את הניצחון הראשון בדרבי מזה שלוש וחצי שנים. שחר שוחח עם השחקנים במחצית. במועדון החליטו לעכב את השיחות לגבי הרכש לאחר המשחק נגד מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מיד עם שריקת הסיום של השופט לירן ליאני לאחר הניצחון 0:3 על הפועל חיפה בדרבי אתמול (שלישי), פתחו שחקני מכבי חיפה בסיבוב מול כל 28,177 האוהדים שהגיעו לסמי עופר. הדבר הזכיר סיבובי אליפות מהעבר, ונראה כי זה לא היה הסיבוב האחרון של השחקנים הירוקים בסמי עופר. גם בקרב השחקנים הייתה אנחת רווחה גדולה, על כך שאתגר נוסף שהיה סביב הירוקים בשנים האחרונות התנפץ. למעלה משלוש וחצי שנים לא חגגו אוהדי הירוקים ניצחון בדרבי היוקרתי.

"זה היה נוק אאוט שלא יישכח הרבה זמן", אמרו במכבי חיפה לאחר המשחק, והוסיפו: "החזרנו את היוקרה אלינו, ואנחנו חזק במירוץ על כל התארים". לא מעט מאנשי המועדון לקחו את המשחק הזה באופן אישי, ובראשם הנשיא יענקל'ה שחר. האחרון, שאומנם מלווה את הקבוצה בכל משחק, החליט להגיע הפעם גם לבית המלון בו שכנו השחקנים לפני הגעתם לאצטדיון ואף נכנס במחצית לחדר ההלבשה, שם עודד את השחקנים ואמר: "הדרבי הזה מאוד חשוב לנו. צאו ותנצחו אותו". גם המאמן מרקו בלבול הודה כי למשחק הזה הייתה חשיבות מיוחדת מעבר לניצחון הרגיל, ואמר: "כאשר חתמתי כאן, אמרתי שהדבר שהכי חשוב לי זה לגרום אושר לאוהדים שלנו, ועשינו את זה בגדול".

מבחינה מקצועית, במועדון שיבחו את סנטיהו סלליך שנכנס במהלך המחצית ובישל שני שערים. בחיפה סיפרו כי לאורך כל השיקום בלבול ליווה את השחקן באופן אישי ואף לא השתמש בו כלל, עד שסלליך עצמו הודה כי הוא יכול לחזור לפעילות מלאה. "סלליך הוא ללא ספק תוספת כוח משמעותית לקראת משחק העונה", אמרו בחיפה.

סלליך.
סלליך. "תוספת כוח משמעותית" (מאור אלקסלסי)

מה שהעיב מעט על הניצחון היה הכרטיס הצהוב החמישי של נטע לביא, שייעדר במשחק העונה נגד מכבי תל אביב בעוד שבועיים. גם סאן מנחם ודולב חזיזה סחבו ארבעה כרטיסים צהובים, ואילו לביא אף חשב לספוג צהוב שני ואדום על מנת להיעדר נגד קריית שמונה, אבל זכה לביטול מוחלט מבלבול.

מי שעשוי להחליף את לביא בהרכב הוא ז'אנדו פוקס, שאף עשוי לקבל דקות משמעותיות נגד קריית שמונה על מנת להגיע מוכן למשחק מול הצהובים. גם החלוץ מוחמד עוואד צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק בשבת.

בנושא אחר, בקבוצה כבר חושבים על חודש ינואר ובוחנים מספר אופציות לחיזוק הן בגזרת הזרים והן בגזרת הישראלים, אך במועדון החליטו להשעות את המחשבות על חיזוק עד אחרי משחק העונה בעוד שבועיים.

נטע לביא. הצהוב שלו העיב על חגיגות הניצחון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי