Sport1 Banner

במכבי חיפה נערכים לגזר הדין: "בית"ר לא יכולה להטיל בנו דופי"

אוהדי בית"ר ירושלים , מכבי חיפה
אוהדי בית"ר ירושלים , מכבי חיפה | דני מרון , מאור אלקסלסי

בכרמל שמרו על איפוק למרות המתקפה החריפה מהבירה: "באופן חסר תקדים התובע בחר להאמין לקונטה. אנחנו מאמינים כי הצדק ייצא לאור". חזיזה ולביא עשויים לספוג כרטיסים צהובים בכוונה נגד ק"ש

(גודל טקסט)

במכבי חיפה נערכים לגזר הדין בפרשת אנטואן קונטה. המגן שטען לקריאות גזעניות במהלך המשחק בין הקבוצות, גרם לדיון בטונים גבוהים בבית הדין של ההתאחדות ובהתקפות מצד שני הצדדים. אמש (רביעי) בשעות הערב הירושלמים הוציאו הודעה חריפה בה כינו את הנהלת מכבי חיפה: "מתנשאת, שחצנית ואלטיסטית".

בכרמל בחרו שלא להגיב כרגע באופן רשמי, אך בשיחות סגורות התקשו להסתיר את הזעם: "בית"ר ירושלים לא יכולה להטיל דופי במכבי חיפה בנושא גזענות". אמר גורם במועדון והוסיף: "עדותו של קונטה לא ברורה ואינה תואמת את התצהיר שכתב. דו"ח השופט ודו"ח הקוון אמורים לשמש ראיה בבית הדין, ובאופן חסר תקדים התובע בחר להאמין לשחקן. מכבי חיפה כופרת באשמה והכל נאמר בדיון".

נשיא הירוקים, יענקה'לה שחר לא הגיע לדיון אמש אך היה במעקב על המתרחש: "אנחנו מאמינים כי הצדק ייצא לאור". אמרו בכרמל. 


הנהלת בית"ר ירושלים: "לא יכולים להטיל בנו דופי". (דני מרון)

בינתיים, הקבוצה ממשיכה בהכנות למשחק הגביע מול סקציה נס ציונה שייערך ביום שבת. הירוקים יגיעו בהרכב חסר ללא ארנסט מאבוקה ועופרי ארד המוצהבים, וכפי שפירסמנו, מרקו בלבול מתלבט אם להצביע את ז'אנדו פקוס או איעד חבשי בעמדת המגן הימני. 

מעבר לכך, במועדון כבר חושבים על המשחק נגד מכבי חיפה בעוד שבועיים, ולכן נטע לביא ודולב חזיזה, שצברו עד כה ארבעה כרטיסים צהובים עשויים לקבל כרטיס מכוון במשחק הקרוב על מנת להיעדר מהמשחק נגד קריית שמונה, ולא מהמשחק הגדול נגד האלופה.


דולב חזיזה ונטע לביא. עשויים לקבל כרטיס צהוב בכוונה נגד קריית שמונה (דני מרון)

עוד באותו נושא: יעקב שחר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי